استخدام ۱۳۴ نفر در دانشکده علوم پزشکی گراش

در آزمون استخدامی بهمن ماه، ۱۳۴ نفر بصورت پیمانی در دانشکده علوم پزشکی گراش استخدام می شوند.

استخدام دانشکده علوم پزشکی گراش

 

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی، دکتر مهدی محسن زاده معاون توسعه مدیریت و منابع علوم پزشکی گراش در این باره گفت: با پیگیری های انجام شده ، تعداد ۱۳۴ نفر به صورت پیمانی در آزمون استخدامی که ۲۴ بهمن ماه برگزار می شود ، در دانشکده علوم پزشکی گراش استخدام می شوند.

دکتر محسن زاده درباره جزییات این سهمیه گفت: در آزمون بهمن ماه ،  وزارت بهداشت ۳۹۰۰۰ نیرو را استخدام می کند و از این سهمیه،  مجوز استخدام  در دو مرحله به دانشکده علوم پزشکی گراش اختصاص یافته است،  که ۳۸ نفر از مجوز قبلی ست که ثبت نام آن در سایت سازمان سنجش از ۱۵ دی ماه شروع و تا ۲۱ دی ماه ادامه دارد و تعداد ۹۶ مجوز دیگر نیز روز پنجشنبه ۱۸ دیماه در سامانه وزارت بارگذاری شده است و امروز تایید و به احتمال قوی از روز دوشنبه ۲۲ دیماه ثبت نام آن نیز آغاز خواهد شد که با تجمیع این دو سهمیه ۱۳۴ نفر در علوم پزشکی گراش بصورت پیمانی استخدام می شوند.

وی  با اشاره به اینکه این آزمون در رشته های درمانی، بهداشتی و اداری مالی برگزار می شود و سهمیه بومی، سهمیه ایثارگران و سهمیه معلولین نیز لحاظ شده است تصریح کرد:  این سهمیه استخدامی در علوم پزشکی بی سابقه است و با توجه به لحاظ شدن سهمیه بومی، موقعیت خاص و فرصت بسیار خوبی برای همشهریان است که ثبت نام کنند و با جدیت منابع آزمون را مطالعه کنند تا شاهد جذب نیروهای بومی در مجموعه علوم پزشکی گراش باشیم.

دکتر محسن زاده با توجه به تغییرات در حال انجام برای ثبت نام و تکمیل  و افزایش ظرفیت در سایت سازمان سنجش افزود: متقاضیان بصورت روزانه سایت سازمان سنجش را بررسی  نمایند زیرا احتمال تغییراتی در شرایط وجود دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع علوم پزشکی در ادامه تصریح کرد: آزمون استخدامی بیشتر رشته ها بدون مصاحبه و فقط بصورت کتبی ست و زمان برگزاری آزمون استخدامی ۲۴ بهمن ماه خواهد بود و در حال پیگیری هستیم که این آزمون ، همانند آزمون های شرکتی و قراردادی قبلی در گراش برگزار شود.

دکتر مهدی محسن زاده با بیان اینکه در سال جاری تعداد  ۴۱ نفر بصورت شرکتی و تعداد ۱۸نفر بصورت قراردادی در دانشکده گراش به کارگیری شده اند، اظهار داشت: دانشکده علوم پزشکی گراش همواره بیشترین سهمیه استخدامی را در سطح شهرستان داشته و با این سهمیه جدید و بی سابقه امیدواریم شاهد جذب نیروهای بیشتری در این مجموعه باشیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=2017

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: