بخشدار: دهدار در انتخابات بی‌طرف باشد

فرماندار: نامزدها از روستاها برای رأی‌آوری استفاده می‌کنند

جلسه هم اندیشی دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای گراش با حضور فرماندار شهرستان و بخشدار گراش با موضوع انتخابات، ۲۸ آذر ۱۴۰۲ برگزار شد.

فرماندار گراش با بیان اینکه دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها نقش مهمی در برگزاری انتخابات پرشور دارند، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات، امیدآفرینی و ایجاد وحدت تکلیف مهمی است که بر دوش دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها قرار دارد.

به گزارش پندری به نقل روابط عمومی فرمانداری گراش، محمود طاهرزاده فرماندار گراش در جلسه دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه سال جاری، گفت: یکی از مکان‌هایی که نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس از آن برای جلب نظر مردم و رأی‌آوری استفاده می‌کنند روستاهاست اما باید توجه داشت انتظار مردم از ارکان حاکمیت که دهیاران و شوراهای اسلامی نیز بخشی از آن هستند، رعایت اصل بی‌طرفی است.

وی با تاکید بر اینکه همه تلاش دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها معطوف به افزایش مشارکت در انتخابات باشد، تصریح کرد: در حال حاضر وظیفه اصلی ما زمینه‌سازی برای شرکت گسترده مردم در صحنه انتخابات است و در این شرایط حساس، هر اقدامی که باعث دلسردی مردم از حضور در انتخابات شود، خیانت به نظام، امام و خون شهداست.

فرماندار گراش با بیان اینکه آرای مردم امانت است و هدف تمامی نهادهای متولی امر انتخابات برگزاری انتخابات سالم و پرشور است، گفت: روز ۱۱ اسفندماه روز بزرگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است در این روز حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس اضافه می شود.

طاهرزاده با بیان اینکه دهیاران از تمامی ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم و توسعه روستاها استفاده کنند، خاطر نشان ساخت: دهیاران به عنوان نماینده فرماندار در روستاها و بازوان دستگاه های اجرایی باید برای عمران و آبادانی در روستاها تلاش مضاعفی داشته باشند.

طاهره فروزش بخشدار مرکزی شهرستان گراش نیز انتخابات را یک اتفاق مهم سیاسی اعلام کرد و گفت: در برگزاری انتخابات، دهیاران باید اصل بی‌طرفی را رعایت کنند.

وی گفت: در تلاش هستیم زیرساخت‌های لازم را برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی در بخش مرکزی فراهم کنیم

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12968

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: