گاز خانگی در راه رسیدن به روستاهای گراش

مهندس ادبی، معاون اداره گاز شهرستان گراش: یمان نصب علمک‌ها در روستا‌های مرکزی نیز آماده شده و بعد از ساخت ایستگاه اجرایی خواهد شد. با اتمام گازرسانی به روستا‌های فداغ، خلیلی، حسین‌آباد، بشیرآباد، لب‌اشکن، کنگ‌وریشه، محمدزینا، کنار زیارت، شمس‌آباد و کسرالدشت شهرستان گراش را می‌توان به عنوان شهرستان سبز در نظر گرفت.

پندری: اصغر فرودی، فرماندار سابق گراش، تیر ماه ۹۹ در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس وعده اتصال تمامی روستاهای شهرستان گراش را به گاز خانگی داد. (خبر در پندری) با اجرای کامل این طرح ۲ هزار و ۹۰۰ خانوار، در قالب ۱۳ هزار نفر از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد. پندری طبق معمول بعد از گذشت چند ماه، وعده‌های مسئولین را پیگیری نموده است.

مهندس ادبی، معاون اداره گاز شهرستان گراش در گفتگو با پندری: در حال حاضر تعداد قابل توجهی از روستا‌های شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند. با اتمام گازرسانی به روستا‌های فداغ، خلیلی، حسین‌آباد، بشیرآباد، لب‌اشکن، کنگ‌وریشه، محمدزینا، کنار زیارت، شمس‌آباد و کسرالدشت شهرستان گراش را می‌توان به عنوان شهرستان سبز در نظر گرفت.

ادبی در خصوص فرایند گازرسانی گفت: فرآیند گازرسانی شامل ۳ مرحله می‌باشد؛ شبکه‌گذاری، ساخت ایستگاه و وصل به گاز. هرکدام از روستا‌های ذکر شده در یکی از این سه مرحله قرار دارند. با توجه به اینکه اتمام این پروژه بستگی به پیمانکار و تخصیص اعتبار دارد، تاریخ مشخصی را برای تحویل پروژه نمی‌توان در نظر گرفت.

معاون اداره گاز شهرستان گراش همپنین افزود: پیمان نصب علمک‌ها در روستا‌های مرکزی نیز آماده شده و بعد از ساخت ایستگاه اجرایی خواهد شد. یکی از مواردی که باعث کُند شدن اجرای پروژه‌ گردیده، وجود معارض در مسیر گازرسانی روستای خلیلی بود. این مسئله نیز از طریق مسئول حقوقی اداره گاز استان در حال بررسی می‌باشد. امیدواریم هر چه سریع‌تر موانع برطرف شده و بتوانیم وظیفه خود را در گازرسانی به تمامی نقاط شهرستان به سرانجام برسانیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=3206

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: