نقاش گراشی، برگزیده‌ی جشنواره‌ی کشوری

زهرا زارع، نقاش گراشی، در جشنواره نوجوان سالم در مرحله‌ی کشوری، به مقام سوم دست یافت. او دانش‌آموخته‌ی هنرستان امیرکبیر در رشته‌ی چهره‌سازی است. این جشنواره با هدف نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همه ساله در کشور برگزار می‌شود.

به گزارش پندری و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، جهان‌بخش بانشی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس امروز، ۹ شهریورماه گفت: قریب به  ۱۵ هزار اثر از مدارس فارس در رشته‌های مختلف از جانب دانش‌آموزان و فرهنگیان به دبیرخانه جشنواره نوجوان سالم ارسال شد که پس از داوری تعداد ۸۴ اثر به مرحله کشوری راه یافتند.

وی افزود: رشته‌های اقدام‌پژوهی، پروژه‌ها و مداخلات موردی برای توانمندسازی، محصولات فرهنگی و منابع کمک آموزشی، برنامه عمل سالانه، طرح درس، فیلم تدریس و ابتکارات از محورهای این جشنواره در بخش فرهنگیان بود.

بانشی تصریح کرد: در بخش دانش‌آموزی رشته‌های نقاشی، ایده‌پردازی، پوسترسازی، تصویرسازی، روزنامه دیواری، عکاسی، مقاله، بازی‌های رایانه‌ای، خلق کاراکتر، پویانمایی، فیلم داستانی، موشن‌گرافی و نرم‌افزار چندرسانه‌ای در بخش دانش‌آموزی از محورهای این جشنواره بود که خوشبختانه تعداد ۷ اثر از دانش‌آموزان ساعی و خلاق این استان حایز مقام‌های برتر کشوری شدند.

وی با یادآوری اینکه این جشنواره با هدف نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی همه ساله در کشور برگزار می‌شود، گفت: دانش‌آموز رویا عربی از ناحیه ۲ شیراز در رشته موشن‌گرافی و مهسا عبدالهی از ناحیه یک شیراز در رشته فیلم کوتاه حایز مقام دوم کشوری و گلابتون حاجی‌پور از اوز در رشته نقاشی مداد رنگی موفق به کسب  مقام سوم کشوری شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: زهرا زارع از گراش موفق به کسب مقام سوم کشوری در رشته نقاشی مداد رنگی، علیرضا بامداد از منطقه فرگ و سارا جمشیدی نسب از لارستان در رشته موشن‌گرافی و سیده صبا موسوی از ناحیه ۲ شیراز در رشته نقاشی رنگ روغن موفق به کسب عنوان شایسته تقدیر کشوری شدند.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=4618

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: