حضور مجدد هلال‌احمر گراش در جام حذفی کشور

تیم فوتبال بزرگسالان هلال‌احمر گراش برای دومین بار در جام حذفی کشور شرکت کرد. قرعه‌کشی مرحله اول این جام عصر امروز، ۲۳ دی‌ماه ۹۹، به صورت ویدئو کنفرانس در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد و تیم هلال احمر گراش میزبان اتحاد روانسر کرمانشاه خواهد بود.

تیم فوتبال بزرگسالان هلال‌احمر گراش برای دومین بار در جام حذفی کشور شرکت کرد. قرعه‌کشی مرحله اول این جام عصر امروز، ۲۳ دی‌ماه ۹۹، به صورت ویدئو کنفرانس در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد و تیم هلال احمر گراش میزبان اتحاد روانسر کرمانشاه خواهد بود.

تیم بزرگسالان هلال احمر

به گزارش پندری به نقل از ورزشه سه، مراسم قرعه کشی مرحله اول جام حذفی با حضور سهیل مهدی مدیر مسابقات، غلامرضا بهروان مشاور سازمان لیگ، امیر حسین روشنک مسئول جام حذفی، مهرداد شفیعی مسئول لیگ دو، امیرحسین فراهانی و احسان خداوردی از کمیته مسابقات به صورت آنلاین و غیر حضوری برگزار شد.

سهیل مهدی در ابتدای مراسم اعلام کرد: جام حذفی جام حادثه هاست و ۲۵ نماینده استانی در این مرحله حضور دارند و در مسابقات جام حذفی نیز تست‌های کرونا از تیم‌ها انجام خواهد شد.

امیر حسین روشنک مسئول مسابقات جام حذفی نیز اعلام کرد: تیم‌های حاضر در این مسابقات یک ودیعه ۱۰ میلیون تومانی باید ارایه کنند. در این مسابقات تیم‌ها ۵ تعویض دارند که در صورت وقت اضافه تعویض ششم هم انجام خواهد شد.

مسابقات مرحله مقدماتی در روزهای ۳۰ دی و اول بهمن برگزار می‌شود. مرحله اول (مسابقات این مرحله ۵ و ۶ بهمن برگزار می‌شود.)
میعاد پارس آباد اردبیل- پدیده ملکشاهی
ستارگان آژند آذربایجان – ابوذر باشت
سرخپوشان ساری – کانیاوا اشنویه آذربایجان
داماش پارسه تهران – وحدت البرز
هلال‌احمر گراش – اتحاد روانسر کرمانشاه
شهرداری برد اسکن – شاهین تهران
سوهان محمد قم – ارمک کیش
پارما یدک اصفهان – سیمان شاهرود
دارایی خرم دره زنجان – استقلال راوی دلیجان

گفتنی است که مسابقات مرحله دوم با حضور  تیم‌های صعود کرده از مرحله اول و تیم‌های لیگ دسته دوم در روز‌های ۱۸ و ۱۹ بهمن برگزار می‌شود.

مسابقات مرحله سوم نیز با حضور تیم‌های صعود کرده از مرحله قبل و ۱۸ تیم لیگ یک در روزهای ۶ و ۷ اسفند برگزار خواهد شد. و سر آخر مسابقات مرحله چهارم که مرحله یک سی و دوم جام حذفی است با حضور تیم های لیگ برتری در روزهای ۲۰ و ۲۱ اسفند ۹۹ برگزار می‌شود.

جواد آذربادگان، سرمربی تیم فوتبال هلال‌احمر در خصوص سابقه شرکت این تیم در جام حذفی کشور می‌گوید: سال ۸۹ نیز تیم فوتبال هلال‌احمر در جام حذفی شرکت کرده بود که در این جام با تیمی از سمنان بازی کرد و در مرحله دوم باخت و حذف شد. دو سال پیش هم تیم استقلال لطیفی در مسابقات جام حذفی حضور داشت و بعد از تیمی از منطقه در این سطح توپ نزده است.

آذربادگان افزود: سال قبل تیم ما در لیگ استان دوم شد. هر سال تیم اول لیگ استانی به لیگ دسته سوم کشور صعود می‌کند و تیم دوم آن به جام حذفی می‌رود. به همین دلیل تیم هلال‌احمر در مسابقات جام حذفی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ به رقابت می‌پردازد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=2039

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: