مسابقه عکاسی سرباز بی‌نشان + اختتامیه

گراش بعد از ۱۸ سال دوباره میزبان یک شهید گمنام می‌شود. پیکر این شهید، یکشنبه ۲۸ دی‌ماه در‌ دانشکده علوم پزشکی آرام خواهد گرفت‌.

استقبال از پیکر مطهر و متبرک شهید گمنام به شهرمان، و تقارنش با ایام سوگواری فاطمیه، و شیوع بیماری کرونا، غربتی دارد که ماتم دل و قاب نگاه‌مان را صد چندان می‌کند.
جامعه هنری شهرستان گراش، در راستای ادای دین و پاسداشت شمیم عطر ایثار، ضرب آهنگ آمدن و بدرقه این شهید گمنام به آرامگاه را به قاب تصویر می‌کشد. عکاسان علاقه‌مند می‌توانند برای حضور و استقبال از پیکر پاک شهید گمنام در فراخوان عکس “سرباز بی نشان” نیز نام نویسی کنند.

مهلت ارسال آثار تا ۴ بهمن‌ماه می باشد که پس از داوری، نمایشگاه عکس ”سرباز بی‌نشان ” در دهه مبارک فجر برپا می‌گردد.

جهت اطلاع بیشتر جهت شرکت در مسابقه و همچنین کارگاه آموزش عکاسی، «اینجا» کلیک کنید.

 

اختتامیه و نتایج:

📸 اختتامیه جشنواره عکس سرباز بی‌نشان
✔️نفر اول جایزه‌ی ۲.۵ میلیونی‌اش را بخشید

🔻مراسم اختتامیه مسابقه عکس سرباز بی‌نشان (https://t.me/PandariMedia/404)، چهارشنبه شب، مصادف با ٢٢ بهمن ٩٩ در سالن همایش‌های آبشار اندیشه گراش برگزار شد.

▫️این مراسم با حضور و سخنرانی مهندس حسین‌زاده، نماینده مردم جنوب فارس، مجید فرجی، مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت و مهدی پورشمسی، مسئول کمیته خادم‌الشهدای گراش در سالن اجتماعات آبشار اندیشه گراش برگزار شد.

▫️در یکی از بخش‌های برنامه، حبیب فروزش، رزمنده و هنرمند پیشکسوت، با نمایش تصاویری از دوران دفاع مقدس، داستان هر عکس را بازگو کرد.

✔️نفرات برگزیده و جوایز:

🥇 اول؛ مسلم پورشمسی
➖تندیس جشنواره، لوح تقدیر و هدیه‌ ۲.۵ میلیون تومانی

🥈نفر دوم؛ علی افشار
➖تندیس جشنواره، لوح تقدیر و هدیه ۱.۵ میلیون تومانی

🥉نفر سوم؛ مسعود فتوحی
➖ تندیس جشنواره، لوح تقدیر و هدیه‌ی یک میلیون تومانی

🔹مسلم پورشمسی نفر اول مسابقه، بعد از دریافت هدیه، آن را تقسیم کرد. او ۵۰۰ هزار تومان را به عکاسان هادی افشار، به خاطر ذوق هنری و پیشرفت، و همسرش، فاطمه ابراهیمی، تنها عکاس خانم در نمایشگاه عکس سرباز بی‌نشان، تقدیم کرد. ۵۰۰ هزار تومان را برای تهیه‌ی اقلام ضروریِ یک فرد نیازمند و یک میلیون تومان باقی‌مانده نیز به یکی از روستاهای محروم بشاگرد اختصاص داد.

▫️در پایان، عکسی از مهندس حسین‌زاده در کنار قبر شهید گمنام، از طرف کمیته خادم‌الشهدا، به نماینده مردم اهدا شد.

🚫 به دلیل محدودیت‌های کرونایی، اختتامیه این جشنواره به صورت خصوصی و بدون اعلام عمومی و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=2046

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: