ثمره حضور فرستادگان رئیس‌جمهور در فارس

برای همه همت، برای ما منت!

پندری: در حالیکه وزیر نفت به شهرستان‌های مُهر و لامرد رفت و ۱۹ همت (هزار میلیارد تومان) تومان پروژه‌های مختلف را افتتاح یا عملیات اجرایی آن را آغاز کرد، فرستاده‌ی رئیس‌جمهور در گراش کلا ۸ دقیقه صحبت کرد و بر سر مردم گراش منت گذاشت و قول داد که هیچ موضوعی را فراموش نکند. البته وزیر ورزش و جوانان هم در گراش سنگ‌تمام گذاشت؛ او در پاسخ به سؤال خبرنگار پندری در خصوص مجموعه ورزشی محبی و ارتقای اداره ورزش و جوانان گفت: «بررسی می‌کنیم»!

به گزارش پندری، جلسه شورای اداری شهرستان گراش با حضور دکتر عبدالملکی، مشاور رئیس‌جمهور برگزار شد. (گزارش کامل در سایت پندری) در این جلسه که همه‌ی مسئولین و مردم ساعت‌ها از دغدغه‌ها و مشکلات همیشگی شهرستان گفتند، فرستاده رئیسی به گراش در این جلسه کلا ۶ دقیقه صحبت کرد و از فلسفه سفرهای استانی رئیس‌جمهور گفت.

او بعد از افتتاح موسسه تماماً خیرساز خیریه صولت عنیبه هم حدود ۹۰ ثانیه صحبت کرد که آن هم به تعجبش از این همه سخاوت خیرین گراش پرداخت. امیدواریم بازدید عبدالملکی از جاده چک‌چک اندک‌فایده‌ای برای گراش داشته باشد. و بگذریم از تک‌بازدید وزیر ورزش از گراش. اشاره نکنیم بهتر است.

اما وزیر ورزش در لار قول ۲۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های سرمایشی و گرمایشی مجتمع منیری را داد. او همچنین قول داد دیدار دوستانه ایران و روسیه نیز در این ورزشگاه برگزار شود.

اما کمی پا را فراتر بگذاریم، جواد اوجی،‌ وزیر نفت به عنوان فرستاده رئیس‌جمهور به مُهر و لامرد رفت. او در این سفر بیش از ۱۹ هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه های مختلف، از شرقی‌ترین تا غربی‌ترین نقطه لامرد و مُهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز کرد.

از طرفی با حضور دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در شهرستان فسا بهره‌برداری و افتتاح ۶ طرح حوزه سلامت به ارزش فعلی ۱۱۲۵ میلیارد تومان همزمان با دومین سفر استانی ریاست محترم جمهوری و هیات دولت به فارس انجام شد.

وزیر بهداشت در داراب هم ۱۷.۵ کیلومتر جاده داراب شیراز را افتتاح کرد. همچنین گازرسانی در داراب با افتتاح بخشی از آن توسط وزیر ۱۰۰ درصدی شد. ۷ پروژه بهداشتی و درمانی شامل پایگاه سلامت الزهرا، مرکز جامع سلامت دولت آباد، مرکز جامع سلامت محمد آباد، مرکز جامع سلامت قلعه بیابان، خانه پزشک روستاهای تیزآب، مروارید و تل بارگاه نیز با حضور وزیر بهداشت در شهرستان داراب افتتاح و بهره‌برداری شد.

در نهایت باید دید امروز در جلسه نهایی هیات دولت در شیراز مصوبات و بودجه‌ها برای شهرستان گراش چه خواهد بود. آیا پای دولت به پروژه‌های شهرستان گراش باز خواهد شد؟

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12660

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: