مشاور رئیس‌جمهور؛

موسسه صولت عنیبه اعجاب‌انگیز است | از طرف دولت از شما تشکر می‌کنم

دکتر حجت‌اله عبدالملکی، مشاور و فرستاده رئیس‌جمهور بعد از افتتاح موسسه خیریه صولت عنیبه گراش گفت: «حضور در این موسسه جالب و اعجاب‌انگیز بود.»

با حضور مشاور رییس‌جمهور
ساختمان ۲۳ میلیاردی خیریه صولت عنیبه افتتاح شد

ساختمان پروژه‌ی خیرساز موسسه خیریه صولت عنیبه با متراژ ۲۶۰۰ متر، شامل فضای اداری، کارگاه‌های اشتغال‌، مجتمع نانوایی، چند انباری، ۲ سردخانه و سرایداری، با حضور دکتر عبدالملکی، مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری افتتاح شد.

به گزارش پندری، برای ساخت این پروژه ۲۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است. این خیریه ۱۴۵۰ خانوار بی‌بضاعت، ۳۵۰ دانش‌آموز، ۱۴۵ کودک یتیم و ۱۸۷ بیمار سرطانی و صعب‌العلاج از منطقه به صورت کمک‌های ماهیانه نقدی و بسته‌های معیشتی تحت پوشش دارد.

حجت‌الاسلام غلامی، امام جماعت مسجد ولی‌عصر(عج) و به نمایندگی از مجموعه خیریه صولت عنیبه، موسسه خیریه را معرفی کرد. او در ابتدای صحبت‌های خود گفت: «موسس خیریه عنیبه جناب آقای حاج‌علی‌اکبر فروزش است. این مجموعه از سال ۹۲ تا کنون فعالیت‌های خیریه‌ای در حوزه‌های سلامت، مذهبی، فرهنگی، آموزشی و خدماتی در سطح این شهرستان و حتی استان‌های دیگر داشته است. ساخت ۲۲ پروژه به ارزش ۹۳ میلیارد تومان شامل درمانگاه، مسجد، مجتمع فرهنگی مذهبی، مدرسه، حسینیه، سالن اجتماعات ،پایگاه اورژانس، خانه‌های بهداشت، آزمایشگاه و تجهیزات آن و واحدهای مسکونی از جمله فعالیت‌های این موسسه خیریه است.»

غلامی در ادامه گفت: «چهار کار در دستور کار این موسسه قرار دارد. ساخت بیمارستان ۱۵۰۰ تخت‌خوابی، ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی جهت خانواده‌های تحت پوشش، ساخت واحد مسکونی جهت پرسنل خیریه و ساخت انبار خیریه و جهیزیه ازدواج آسان.»

امام جماعت مسجد ولی‌عصر گفت: «این موسسه خیریه بیش از ۴۲ میلیارد تومان کمک بلاعوض داشته است. بیش از ۱۸ میلیارد تومان کمک‌های معیشتی توزیع کرده است. این موسسه بیش از ۲۵ میلیارد نیز وام و تسهیلات اعطا کرده است. جا دارد از همه‌ی کسانی که مالا، وقتا و با ابرو زحمت کشیده‌اند تشکر می‌کنم.»

محمد غلامی در پایان ضمن تشکر از عبدالملکی دو خواستار پیگیری دو نامه به مشاور رئیس‌جمهور کرد که با پیگیری آن باعث دلگرمی مجموعه شود.

به گزارش پندری، ساختمان موسسه خیریه عنیبه به ارزش ۲۲ میلیارد تومان، صبح ۲۰ مهر ۱۴۰۲ افتتاح شد.

حجت‌اله عبدالملکی که در هیات امنای کمیته امداد کشور نیز عضویت دارد، در مراسم افتتاحیه این موسسه گفت: «شاید حضور ما در این نقطه یکی از خوشایندترین اتفاق در چندماه گذشته است. متعجب شدم و انتظار نداشتم اتفاق به این بزرگی توسط خیرین صورت گرفته باشد. برای من به عنوان عضوی از هیات امنای کمیته امداد، حضور در این موسسه جالب و اعجاب انگیز بود.»

عبدالملکی در ادامه گفت: «اینکه در یک موسسه خیریه ۲۲ میلیارد تومان برای کارهای خیر هزینه شده است، از طرف دولت از همه کسانی که این زحمت را کشیدند تشکر می‌کنم، قطعا باعث آبروی و برکت آنان خواهد بود.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12653

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: