توسعه‌ی روستاهای گراش، زیر ذره‌بین نماینده

با پیگیری‌های مهندس حسین‌زاده، یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان برای توسعه‌ی زیرساخت‌ها و نوسازی روستاهای آغصه، خلیلی، کنگ و ریشه و چک‌چک در شهرستان گراش اختصاص پیدا کرد. همچنین ساخت بلوار ورودی آغصه و تامین اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی خلیلی، کنگ و ریشه و چک‌چک نیز آغاز شده است.

به گزارش پندری و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان بلوار نبی اکرم(ص) روستای آغصه ساخته خواهد شد که عملیات اجرایی آن ۲ آبان ۱۴۰۰، در سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گراش آغاز شد.

به گفته جمشیدی مدیر بنیاد مسکن گراش این پروژه شامل ۴ هزار و ۶۶۱ مترمربع زیرسازی، قیرپاشی و اجرای آسفالت گرم و ۸۸۰ متر تک‌لبه و کانیو که اعتبار آن با پیگیری‌های مهندس حسین‌زاده و دکتر غلامپور فرماندار گراش جذب شده است.

برای اجرای طرح‌های هادی روستاهای خلیلی، کنگ و ریشه و چک‌چک که در بخش مرکزی و بخش ارد شهرستان گراش واقع هستند نیز به ترتیب ۳۰۰ میلیون، ۲۰۰ میلیون و ۱۷۰ میلیون تومان اعتبار توسط مهندس حسین‌زاده جذب شده است.

نماینده مردم جنوب فارس در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و تلاش‌های مهندس زمانی مدیرکل بنیاد مسکن فارس و مهندس جمشیدی مدیر بنیاد مسکن گراش عنوان کرد: توجه به روستاها از رویکردهای جدی مجلس یازدهم و دولت جدید است. با توسعه زیرساخت‌ها و تغییر چهره روستاها بایستی محرومیت را از این مناطق زدود و کاری کرد که زندگی در روستا دیگر به معنای محرومیت نباشد و روستانشینی مزیت به حساب آید.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=5498

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: