نمایش «خانم م.رحیمی»؛ این بار در شیراز

به مناسبت دومین سالگرد شهادت پرستار مدافع سلامت مریم رحیمی، گروه پاییز از گراش، نمایش «خانم م.رحیمی» را در شیراز، در دو سانس به روی صحنه برده است. این اجرا به دعوت سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فجر فارس بوده است. «خانم م.رحیمی» اولین بار در سومین جشنواره تئاتر کل گراش به روی صحنه رفته است.

به گزارش پندری، نویسندگی و کارگردانی این نمایش با فاطمه ابراهیمی بوده است. فاطمه نور، زهرا غفاری و فاطمه ابراهیمی بازیگران این نمایش بوده‌اند. صدا و نور با فائزه آزاد و مدیر اجرایی نیز برعهده فاطمه دهنوی بوده است. این نمایش به سرپرستی مجید فرجی اجرا شده است.

فاطمه ابراهیمی، کارگردان این نمایش در گفت‌وگو با پندری گفت: «ما دو سانس اجرا داشتیم که اجرای صبح ویژه کارکنان و مسئولین استانی بود که سردار عبدالله‌زاده جانشین فرمانده سپاه فجر فارس و خانواده شهیده رحیمی مهمانان اصلی این برنامه بودند.»

ابراهیمی می‌گوید: «خدا را شکر بازخوردها هم خیلی خوب بود. و شهرستان آباده از ما درخواست داشتند که این نمایش را آنجا اجرا داشته باشیم.»

نویسنده‌ی این نمایش همچنین از برنامه‌های آینده‌ی این نمایش گفت: «البته ما هفتم آذرماه در گراش و دهم آذرماه به مناسبت روز پرستار در تالار حافظ شیراز، در برنامه ستاره‌های شهر، با عنوان «پروانه‌های عاشق» اجرا داریم که آنجا به دعوت آقای سیدرضا متولی مسئول انجمن راویان فجر فارس و جناب سرهنگ آل‌علی مسئول کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس است.»

فاطمه ابراهیمی اضافه کرد: «این نمایش برای اولین بار در سومین جشنواره تئاتر کَل گراش (در پندری بخوانید) به روی صحنه رفت و برای بار دوم با بازنویسی دوباره در ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ به مدت سه شب با حضور خانواده شهیده در سینما فرهنگ به روی صحنه رفت.»

ابراهیمی در پایان گفت: «ما برای دکور اجرای این کار در شیراز، از کانون حضرت معصومه(س)، مدرسه شهید منفرد، علی مقتدری، لیلا رایگان، ثریا بابااحمدی و جئاد رادمرد کمک گرفتیم که جا دارد از ایشان تشکر کنم.»

عکس‌های ابوالفضل بامداد را از شب اجرای گروه پاییز در سالن همایش‌های شورای شهر شیراز ببینید:

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=10237

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: