در پندری حلقه‌ی واصل مردم و مسئولان هستیم

در مراسم دورهمی خبرنگاران پندری، مهدی وفائی‌فرد، حبیب‌اله مهرابی و دکتر مرتضی فتحی نظرات خود را در رابطه با کانال پندری و فعالیت در حوزه خبر بیان کردند.

 مهدی وفائی‌فرد، سردبیر پندری:

از روز اول قصد داشتیم سبک جدیدی از خبرنویسی را عرضه کنیم. امروز مخاطبان در فضای مجازی به دنبال خبرِ صرف نیستند و می خواهند سرگرم شوند، برای همین سعی کردیم از سبک خبری «خبرـسرگرمی» استفاده کنیم. نکته‌ی دیگر این‌که می‌خواستیم فضای ایجاد شود که مسئولان با مشکلات مردم روبه‌رو شوند. برای همین سعی کردیم حلقه‌ی اتصال بین مردم و مسئولان باشیم.
در این مسیر مردم به ما اعتماد کردند و امروز کانال پندری پرمخاطب‌ترین و پربازدیدترین کانال شهرستان گراش است. امیدوارم با کمک همکاران‌مان بتوانیم شایسته‌ی این اعتماد باشیم.
در یک‌سال اخیر اصرار داشتیم وامدار هیچ نهاد و اداره‌ای نباشیم تا بدون وابستگی به رسالت خبری خود عمل کنیم. مراسم امروز نیز با هزینه‌ی تبلیغات تدارک دیده شده است.در حال حاضر به‌جز کانال تلگرام، در پیام‌رسان ایرانی سروش و اینستاگرام نیز فعال هستیم و به‌زودی سایت پندری نیز رونمایی می‌شود.

 

?دل‌سرد نشوید

 حبیب‌اله مهرابی، عضو سابق شورای شهر:

در مسیر پیش روی خود به انفعال نیفتید، دور خودتان نیز حصار نکشید و با همه ارتباط داشته باشید. از اینکه کسی از شما حمایت نکند دل‌سرد نشوید. شما چه با حمایت و چه بدون حمایت به راه خودتان ادامه دهید.
تفکر ولایی خود را حفظ کنید، ما هم دعاگوی شما هستیم. مقام معظم رهبری می‌فرمایند جوانان از طرف هزاران گلوله توپ بمباران می‌شوند. کسی که امروز می‌تواند حافظ خون شهدا باشد و راه آن‌ها و جانبازان را ادامه دهد، آن‌هایی هستند که کار فرهنگی می‌کنند.

 

? مشکلات را به مسئولان یادآوری کنید

 دکتر مرتضی فتحی، عضو شورای شهر:

مسئولیت خطیری به عهده دارید که منفعت مادی ندارد پس خدا وجدان و قانون را در نظر بگیرید تا از درون راضی شوید. در انتشار مطالب منافع مردم را در نظر بگیرید این مهمترین موضوع هست و باعث می‌شود مردم شما را دوست داشته باشند. کارها و وعده‌ها را بدون غرض پیگیری کنید. انتشار مشکلات مردم خیلی خوب است و باید این موارد به مسئولین یادآوری شود.عدم ایجاد تنش نیز یکی از موضوعاتی است که باید دنبال شود و در انتشار مطالب به دنبال تنش بین افراد و گروههای جامعه نباشیم.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=716

عبدالمهدی قنبری

عبدالمهدی قنبری

من از سال 1388 با دنیای وب آشنا شدم و علاقه زیادی به مباحث فناوری، برنامه نویسی و حوزه های تکنولوژی و رسانه دارم.

۱ نظر

  • چرا قرارگاه پلیس راه شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + اوز+ لامرد + مهر + فراشبند + خنج) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟
    چرا قرارگاه امداد رسانی هوایی (اورژانس هوایی) شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش اوز+ لامرد + مهر + فراشبند + خنج) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان یا شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم که هر دو در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته اند مستقر شده باشند؟
    چرا اداره کل راه و شهرسازی شهرستان های جنوبی استان فارس (لارستان + گراش اوز+ لامرد + مهر + خنج) بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟
    چرا …
    چرا …
    چرا …
    چرا …
    این که شهر لار مرکز شهرستان لارستان یا شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم محل استقرار ادارات کل خدمات رسانی به شهرستان های جنوبی استان فارس ( قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + اوز+ لامرد + مهر + فراشبند + خنج) می باشند اشتباه بزرگ غیر قابل جبرانی است چون از هر طرف که فاصله زمینی و هوایی بین شهر خنج مرکز شهرستان خنج تا شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم از مسیر راه جدید دیگ اشکن) + لارستان + گراش + اوز+ لامرد + مهر + فراشبند +خنج) را که محاسبه کنید از حدود ۳۹ کیلومتر تا ۴۹ کیلومتر می شود اما شهر لار مرکز شهرستان لارستان و شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم در گوشه ای از جنوب استان فارس با فاصله ای بیش از دویست کیلومتری شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + اوز+ لامرد + مهر + فراشبند + خنج) قرار گرفته اند. متاسفانه کسانی بر شهرستان های جنوبی استان فارس و استان فارس و کشور ایران حکومت می کنند که آسایش مردم عادی (اکثریت مردم) شهرستان های جنوبی استان فارس برایشان مهم نیست اگر بود به جای شهرهای لار مرکز شهرستان لارستان شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم بایستی شهرخنج مرکز شهرستان خنج به عنوان محل استقرار ادارات کل برای خدمات رسانی به مردم شهرستان های جنوبی استان فارس (قیر و کارزین + جهرم + لارستان + گراش + اوز+ لامرد + مهر + فراشبند + خنج) قرار می گرفت.

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: