هنرستان فنی‌تر با یک کلنگ‌زنی و دو کارگاه جدید

با حضور خیرین و مسئولان شهرستان، کلنگ ساختمان دو طبقه نمازخانه، سالن مطالعه و کارگاه در هنرستان فنی‌وحرفه‌ای امام حسین(ع) گراش به همت نیک‌اندیش حاج‌حسین دارا به زمین زده شد. همچنین دو کارگاه نقشه‌کشی و برق نیز افتتاح شد. 

به گزارش روابط عمومی آ.پ گراش، صبح امروز ۲۹ آذر ۱۴۰۲، در هنرستان امام حسین گراش چند طرح افتتاح و کلنگ‌زنی شد. دکتر فرجی، مدیر آ.پ، عبدالرضا موغلی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، اعضای مجمع خیرین، خانواده حاج‌حسین دارا، دلخوش، عضو شورای شهر، حجت‌الاسلام غلامی، نماینده امام جمعه، کارشناسان فرمانداری، اولیا و کادر مدرسه در این مراسم حضور داشتند.

ابتدا کلنگ‌زنی انجام شد. دکتر فرجی، مدیر آ.پ گراش در آیین کلنگ‌زنی گفت: «هم‌اکنون آیین کلنگ‌زنی نمازخانه، سالن چند منظوره و کارگاه به همت حاج‌‌حسین دارا به زمین زده خواهد شد. این بنا به صورت دو طبقه در زمین ۱۵۰ متر مربع اجرا می‌شود.»

مدیر آ.پ گراش گفت: «حداقل سه میلیارد تومان برای ساخت این بنا به همت حاج‌حسین دارا هزینه خواهد شد. امیدواریم با ساخت این بنا، همیشه مورد استفاده دانش‌آموزان باشد. مدارس ما هم شهر و هم دورترین مدارس روستا، حضور خیرین را در کنار خودشان را دارند. حضور خیرین مایه برکت است.»

صبح امروز دو کارگاه نیز افتتاح شد. مهندس مهرابی، مدیر هنرستان امام حسین(ع) گفت: «ما در هنرستان کارگاه برق و نقشه‌کشی مستقل و منسجم نداشتیم. با همکاری و همیاری اداره و اولیا و همکاران هنرستان توانستیم دو تا کارگاه را تجهیز و آماده کنیم. تکمیل و تجهیز این کارگاه‌ها و سرویس بهداشتی که سال‌ها شروع شده بود و به نتیجه نرسیده بود، بالغ بر ۳۰۰ میلیون هزینه شده است. این تجهیز و مستقل شدن باعث می‌شود دانش‌آموزان هم بدانند که به آن‌ها ارزش داده می‌شود و مدرسه سر‌ و سامان گرفته است.»

مهرابی در پایان گفت: «با عنایت به ساخت کارگاه جدید توسط خیر محترم حاج‌حسین دارا، فضای جدیدتری آماده می‌شود و می‌توانیم با تمایل جدید دانش‌آموزان به سمت هنرستان، با همکاری هنرآموزان خدمات زیادی به هنرجویان شهر ارائه بدهیم.»

هنرستان امام حسین‌(ع) توسط حاج‌رجب منفرد بنا شده است. این هنرستان هم‌اکنون بالغ بر ۱۶۰ هنرجو در رشته‌های الکتروتکنیک پ نقشه‌کشی ساختمان مشغول به تحصیل هستند.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12972

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: