ورزش و جوانان گراش؛ هر روز تلخ‌تر از دیروز

در ماه‌هایی که اداره ورزش و جوانان گراش در وضعیت نامناسبی به سر می‌برد، ۲ روز تلخ دیگر در تقویم این اداره رقم خورد؛ ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ یکی از کارمندان به اوز منتقل شد و یک روز بعد نیز سرپرست آن استعفا کرد.

پندری: در ماه‌هایی که اداره ورزش و جوانان گراش در وضعیت نامناسبی به سر می‌برد، ۲ روز تلخ دیگر در تقویم این اداره رقم خورد؛ ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ یکی از کارمندان به اوز منتقل شد و یک روز بعد نیز سرپرست آن استعفا کرد.

پیروز هاشم‌پور، کارمند جدید اداره ورزش و جوانان گراش، ۱۷ شهریور در مراسمی به عنوان رئیس ورزش و جوانان اوز معارفه شد.

همچنین مهدی سالاری، بعد از گذشت تنها ۱۴ روز از دریافت حکم سرپرستی اداره ورزش و جوانان گراش، دیروز از این مسئولیت استعفا کرد. این اقدام باعث شد این اداره ۵ ماه بعد از جابجایی حاشیه‌دار هومن خداپرست، همچنان نه سرپرست داشته باشد و نه رئیس.

هومن خداپرست، اوایل اردیبهشت امسال، پس از یکسال مدیریت اداره ورزش و جوانان گراش از این سمت جابجا شد. این اقدام با طومارها و اعتراض شدید اهالی ورزش گراش همراه شد، اما در نهایت تاثیری در این جابجایی نداشت.

از آن تاریخ بود که این این اداره بدون رئیس یا سرپرست و تنها با ۲ کارمند به کار خود ادامه داد. مهدی و مسعود سالاری ۲ کارمند این اداره هستند.

در این بین پیروز هاشم‌پور با مدرک دکترای علوم سیاسی که پیش از این کارمند وزارت علوم بود، از لامرد به استخدام اداره ورزش و جوانان گراش در آمد.

انتظار می‌رفت وی گزینه‌ی جایگزین خداپرست باشد، اما این اتفاق نیفتاد تا سرانجام ۴ شهریور حکم سرپرستی این اداره به دست مهدی سالاری، کارمند این اداره رسید. حکمی که البته ۱۰ مرداد امضا شده بود.

حال تنها ۲ هفته پس از این حکم، هاشم‌پور به اوز منتقل شده و سالاری از این سمت استعفا کرده است.

در این چندماه نام محسن افشار، از چهره‌های ورزشی گراش، برای تصدی ریاست اداره ورزش و جوانان مطرح بود. او کارمند آموزش و پرورش است و برای انتقال به اداره ورزش و جوانان به موافقت مدیرکل آ.پ استان نیاز دارد، اما مدیرکل با این انتقال مخالفت کرده است.

با توجه به عدم رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، مدیرکل آ.پ نیز در آینده‌ای نزدیک تغییر نخواهد کرد و این انتقال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

با این اوصاف، باید دید فرمانداری و دفتر نماینده برای تغییر در وضعیت اداره‌ای که به اسم ورزش و جوانان نامگذاری شده قدم موثری برخواهند داشت یا همچنان منتظر اقدام مسئولان کشوری و استانی خواهند ماند تا اتفاقات تلخ یکی پس از دیگری رقم بخورد.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=4764

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: