با پیگیری نماینده؛ ساخت ۵ سالن ورزشی ویژه بانوان در پنج شهرستان

با پیگیری‌های مهندس حسین‌زاده و اعتباراتی که وی جذب کرده است، ۵ سالن ورزشی ویژه بانوان با بودجه وزارت نفت در حوزه انتخابیه ساخته می‌شود. نماینده این خبر را در نشست خبری پیش از سال جدید اعلام کرده بود. روابط عمومی دفتر نماینده می‌گوید با پیگیری نماینده بیش از ۵۰ زمین چمن مصنوعی در حوزه انتخابیه ساخته شده و یا در حال احداث است.

عملیات ساخت این سالن‌ها که چندمنظوره و شامل امکانات ویژه خواهد بود، در سال ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و در هر شهرستان یک سالن ساخته خواهد شد.

اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این طرح‌های ورزشی از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت تامین شده و پس از طی مراحل قانونی به حساب اداره کل ورزش و جوانان فارس واریز خواهد شد.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی از مدیرکل و روسای ادارات ورزش و جوانان خواست تا پیگیری‌های لازم برای تسریع در واریز بودجه اختصاص یافته و آغاز عملیات ساخت سالن‌ها را انجام بدهند.

گفتنی است؛ تاکنون با پیگیری‌های مهندس حسین‌زاده و با مساعدت وزارتخانه‌های نفت و ورزش و جوانان بیش از ۵۰ زمین چمن مصنوعی در حوزه انتخابیه ساخته شده و یا در حال احداث است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=11435

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: