«مرکز دیالیز گراش» افتتاح شد

همزمان با آغاز هفته دولت، پروژه‌ی خیرساز مرکز دیالیز گراش، با حضور دکتر حسین‌زاده و مسئولین شهرستانی، صبح امروز دوم شهریور 1401، در مجموعه درمانی آبشار اندیشه افتتاح شد.

به گزارش پندری، مهندس محمد جواد یحیایی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی گراش در گفتگو با وبدا گراش گفت: «این پروژه خیّر ساز در زمین ۵٠٠۰ متری مجموعه درمانی آبشار اندیشه گراش واقع شده است. زیربنای این مرکز ٧۵٠ متر مربع است و با اعتباری بر بالغ چهار میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان ساخته شده است که مبلغ سه میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان توسط خیّر گراشی و ٧٠٠ میلیون تومان نیز از اعتبارات دولتی تامین شده است.»

یحیایی افزود: «در حال حاضر این مرکز با شرایط فعلی با پنج تخت جوابگوی نیاز بیماران دیالیزی است و ظرفیت افزایش تخت‌های آن به میزان ۲۰ تخت داراست که در صورت نیاز تخت‌ها به ناوگان خدمت اضافه خواهد شد. سه دستگاه از ماشین دیالیز نیز توسط خیّر خریداری شده است و درصورت نیاز در خدمت بیماران قرار خواهد گرفت.»

معاون دانشکده افزود: «پیش از این بخش دیالیز در مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی(ع) به بیماران خدمت ارائه می‌کرد و با توجه به فراهم شدن این فضای خیّرساز به این مکان منتقل شده است و وابسته به مرکز آموزشی درمانی امیرالمومنین علی(ع) است.»

با افتتاح این «مرکز دیالیز»، پروژه‌های مرکز درمانی آبشار اندیشه به بهره برداری رسیده است. «اورژانس ١١۵»، «مرکز دیالیز» و «پایگاه انتقال خون» گراش در این مجموعه واقع شده است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=9656

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: