حسین‌زاده موافق رای‌گیری علنی شفافیت آرا

روابط عمومی دفتر مهندس حسین‌زاده در اطلاعیه‌ای به انتشار انتشار خبری در برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه نام مهندس حسین‌زاده در جمع امضاکنندگان خواستار رای‌گیری شفاف و علنی درباره طرح شفافیت آرا نمایندگان نیست، واکنش نشان داد.

به گزارش پندری، روابط عمومی دفتر مهندس حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتشار خبری در برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه نام مهندس حسین‌زاده در جمع امضاکنندگان خواستار رای‌گیری شفاف و علنی درباره طرح شفافیت آرا نمایندگان نیست، عنوان کرد که “مهندس حسین‌زاده این طرح را امضا کرده و آنچه در رسانه‌ها منتشر شده اسامی کامل نمایندگان موافق این طرح نیست.”

در این اطلاعیه همچنین آمده است که مهندس حسین‌زاده از زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد حامی و موافق طرح شفافیت آرای نمایندگان است و در برخی برهه‌ها و پیش از آنکه این طرح به تصویب برسد، آرای خود را اعلام کرد و از طریق روابط عمومی دفتر منتشر شد.

وی پیش از رای‌گیری در خصوص طرح شفافیت آرا (۱۴ بهمن ۱۳۹۹) نیز در توئیتی عنوان کرد: ‌‌‌‌‌‏همانطور که پیش از این هم به پویش شفافیت داوطلبانه پیوستم، امروز به طرح ‎#شفافیت_آراء_نمایندگان رای موافق دادم و برای دفاع از این طرح در صحن علنی نیز ثبت‌نام کردم، اما متاسفانه رای نیاورد. به یاد داشته باشیم مردم موکل ما هستند و قرار نیست وکیل چیزی را از موکل خود پنهان کند.

حسین‌زاده در گفتگوها و یادداشتی هم که پیشتر در رسانه‌ها منتشر شد، ضمن اعلام موافقت با شفافیت آرای نمایندگان اظهار داشت: تنها نباید به موضوع شفافیت آرا اکتفا کرد، اما تجربه چند سال اخیر نشان داده اگر شفافیت آرا محقق نشود قانون‌گذاری برای تحقق سایر شاخص‌های شفافیت در مجلس امکان پذیر نیست. (متن کامل یادداشت)

اکنون نیز نماینده مردم جنوب فارس در مجلس شورای اسلامی گفته است: بنده نه تنها حامی طرح شفافیت آرای نمایندگان هستم، بلکه موافقم تا رای‌گیری در این خصوص نیز آشکار باشد تا مشخص شود چه کسانی موافق و چه کسانی مخالف هستند.

در پایان روابط عمومی دفتر نماینده از رسانه‌های محترم درخواست دارد که پیش از انتشار برخی اخبار در تماس با این روابط عمومی از صحت و سقم اخبار آگاه و به رسالت خود در آگاهی بخشی به مردم به درستی عمل کنند و در دادگاه افکار عمومی متهم به تهییج اذهان نشوند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=6697

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: