چهار گراشی در مسابقات کشوری تنیس روی میز

فدارسیون تنیس روی میز کشور مسابقه قهرمانی کشور نوجوانان پسر را در شهرستان اوز برگزار می‌کند. ۴ گراشی‌ در قالب استان فارس در این مسابقات حضور دارند.

به گزارش پندری، رقابت‌ها از ۴ و ۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، از ساعت ۹ صبح روز ۴ بهمن ماه در خیابان فقیهی اوز، جنب سالن ریاست جمهوری، سالن تنیس روی میز امینی برگزار می‌شود.

نکته مورد توجه سهم بازیکنان گراشی در تیم استان فارس می‌باشد که نسبت به دیگر شهرستان‌ها بیشترین بازیکن را به این مسابقات فرستاده است. از ۱۰ بازیکن استان فارس، ۴ نفر سهم گراش، دو نفر لار و دو از شیراز در این مسابقات حضور دارند. ۲ سهمیه بازیکن نیز به اوز میزبان اختصاص پیدا کرده است.

چهار پینگ‌پنگ‌باز گراشی چه کسانی هستند؟

علیرضا سبزواری پرافتخار ترین فرد است که سابقه چند دوره حضور در اردوهای تیم ملی و مقام‌های کشوری و استانی را در کارنامه دارد.

امیرعلی یحیایی کم‌‌سن‌ترین عضو از گراش است. او کلاس ششم است و ۷ ساله است که تنیس روی میز را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند.

محمدسبحان یحیایی نیز دیگر بازیکن گراشی است که مقام‌های استانی و منطقه‌ای را در سوابق خود دارد.

چهارمین فرد نیز محمد عباس‌زوج است که اولین حضورش در مسابقات کشوری است. به گفته رئیس هیات، وی نیز در چند مدت قبل، پیشرفت قابل توجهی داشته که سبب شده نسبت به این نوجوان نیز امید زیادی داشته باشیم.

مهدی یحیایی به عنوان رئیس هیات، عبدالهادی موغلی و حمیدرضا موغلی نیز به عنوان مربیان تیم نوجوانان فارس را همراهی خواهند کرد.

مهدی یحیایی در گفتگو با پندری گفت: «نسبت به بازیکنان نوجوان‌مان امیدواریم. تقاضایی که از مردم و مسئولین داریم این است که مثل دیگر شهرستان‌ها با حضور در سالن مسابقات سبب ایجاد انگیزه و دلگرمی بازیکنان و کادر فنی باشند.»

عبدالهادی موغلی هم گفت: «دلیل اینکه میزبانی این مسابقات را به شهرستان همجوار داده‌اند این است که واقعا سطح کیفی تنیس روی نیز در جنوب خوب است. اگر قرار است در سال‌های آینده میزبانی مسابقات کشوری را داشته باشیم نیازمند خوابگاه و سالن بزرگتر و مجهز‌تری هستیم. در کنار بودجه‌های دولتی حضور خیرین نیز در حیطه ورزش حرفه‌ای به وضوح لمس می‌گردد.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=10833

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: