فرمانده سپاه: آماده کمک به کادر درمان هستیم

با وخیم شدن اوضاع کرونا در شهرستان گراش، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گراش، آمادگی بسیج و سپاه را برای همکاری با کادر درمان اعلام کردهاست. سرهنگ ستاری می‌گوید: نیروهای مردمی علاقه‌مند جهت آموزش و اعزام به بیمارستان می‌توانند به حوزه‌های مقاومت سرتاسر شهرستان مراجعه نمایند.

به گزارش پندری و به نقل از قرارگاه فضای مجازی گراش صبح امروز، ۱۱ مرداد ۱۴۰۰، جلسه مشترک فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج گراش و هیات رییسه بیمارستان حضرت امیرالمومنین(ع) در مورد کیفیت ورود عوامل بسیج و سپاه در مرحله جدیدی از مبارزه با بیماری منحوس کرونا و همکاری با کادر درمان برگزار گردید.

سرهنگ دوم پاسدار وحید ستاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گراش با بیان اینکه بسیج و سپاه طبق عهدی که از ابتدا بسته‌اند، تا آخر در کنار کادر درمان خواهند ماند گفت: این جلسه جهت برنامه‌ریزی و عملیاتی شدن حضور پررنگ بسیج و سپاه شهرستان گراش در کنار کادر درمان و به کارگیری بهینه‌ی عوامل بسیج و سپاه در این مأموریت تشکیل شده است.

سرهنگ دوم پاسدار وحید ستاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گراش با بیان اینکه وضعیت و شرایط نامطلوب بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهر گراش در موضوع حجم عظیم مراجعات و بستری‌های بیماری کرونایی در این مرکز و همچنین فشار مضاعف روی عزیزان مخلص و پرتلاش کادر درمان که بصورت شبانه روزی در حال خدمات‌رسانی به بیماران هستند، اظهار کرد: در این مرحله هم قطعاً بسیج و سپاه وارد عمل خواهند شد و نخواهیم گذاشت کادر درمان این شهرستان در این برهه از زمان تنها بماند و اگر نیاز باشد به صورت شیفت‌بندی در بخش‌هایی از بیمارستان که لازم باشد، حاضر به همراهی خواهیم بود.

سرهنگ پاسدار ستاری تصریح کرد: قابل ذکر است در حال حاضر تعدادی از خواهران به واسطه بسیج جامعه پزشکی و پایگاه‌های مقاومت بسیج در بیمارستان و مرکز واکسیناسیون ورود نموده و مشغول به کار جهادی هستند و اگر نیاز باشد مجدد نیروهای جدید اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه «مطمئن باشید غیرت بسیج اجازه نخواهد داد در این شرایط عزیزان پرتلاش ما در کادر درمان در جلوی چشم همگان متحمل صدمات مضاعف شوند وما صرفا تماشاگر باشیم»، گفت : بهترین کار همان رعایت و جدی گرفتن توصیه‌های بهداشتی هست و واقعا نیاز است دورهمی‌هایی که اکثراً هم پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود، تعطیل نمایند.

فرمانده سپاه گراش در پایان اظهار داشت: نیروهای مردمی علاقه‌مند جهت آموزش و اعزام به بیمارستان می‌توانند به حوزه‌های مقاومت بسیج خواهر و برادر سرتاسر شهرستان مراجعه نمایند.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود و طبق توافقات، در ابتدا اعزام نیروهای داوطلب بسیج در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است که در این راستا طرحی بنام سردار دل‌‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی، مزین شده است، که اوایل به‌ صورت پایلوت و سپس در سراسر کشور از آذرماه سال قبل به اجرا درآمد و به کمک بیماران کرونایی و کادر درمان قرار گرفت و از ویژگی طرح شهید سلیمانی “محله‌‌محور” بودن آن است. این طرح با همکاری و همبستگی مراکز بهداشت، بسیج جامعه پزشکی، سپاه، هلال احمر و بسیاری از ارگان‌های دیگر در حال اجرا می باشد.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=4095

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: