شورای ششم؛ تایید ۲۶ داوطلب و رد ۷ داوطلب

داوطلبانی که صلاحیت آنان برای حضور در انتخابات تایید نشده، امروز چهارشنبه ۸ اردیبهشت نامه‌ی رد صلاحیت خود را از فرمانداری دریافت کرده‌اند. پیگیری‌های پندری نشان می‌دهد ۲۶ نفر تأیید و ۷ نفر رد صلاحیت شده‌اند.

به گزارش پندری، اکبر باقرزاده، حسن جبرالدینی، حیدر حجازی، محمد خواجه‌پور، حامد عبداللهی، حبیب‌اله مهرابی و همایون هوشیار داوطلبانی هستند که تایید صلاحیت نشده‌اند.

۳۸ نفر برای شرکت در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر گراش نام‌نویسی کردند که ۵ نفر تا امروز انصراف داده‌اند. ۷ نفر نیز رد صلاحیت شده تا ۲۶ نفر در گود رقابت باقی بمانند؛ هرچند ممکن است تا زمان انتخابات عده‌ای انصراف داده یا صلاحیت‌شان تایید شود.

طبق قانون داوطلبان ردصلاحیت شده از ۹ اردیبهشت به مدت ۴ روز فرصت دارند شکایت خود را در هیات نظارت استان ثبت کنند. هر ۷ داوطلب در گفت‌وگو با هفت‌برکه گفته‌اند به زد صلاحیت خود اعتراض می‌کنند.

هیات نظارت استان نیز باید تا ۲۴ اردیبهشت نظر خود را نسبت به شکایت‌ها اعلام کند.

پس از آن داوطلبانی که صلاحیت آنان در هیات استانی نیز تایید نشده می‌توانند شکایت خود را هیات مرکزی نظارت اعلام کنند.

در نهایت فهرست نهایی داوطلبان ۱۷ تا ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ یعنی یک تا سه روز قبل از آغاز تبلیغات انتخابات، توسط فرمانداری اعلام می‌شود.

سرانجام نیز انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در روز جمعه ۲۸ خرداد برگزار خواهد شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=3041

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: