بسیجی‌ها در حال آماده‌باش

سرهنگ ستاری، فرمانده ناحیه گراش، جهت آمادگی برای کمک و امدادرسانی به مردم در بحران و بارندگی‌ها، به تمامی نیروهای بسیجی‌ دستور آماده‌باش داد.

به گزارش پندری به نقل ستاد عملیات مدیریت بحران سپاه شهرستان گراش، در پی اعلام شرایط خاص و وضعیت نارنجی برای برخی از شهرستان های استان فارس به خصوص شهرستان گراش و احتمال وقوع سیل در سطح شهرستان، سرهنگ پاسدار وحید ستاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش به تمامی نیروهای بسیجی اعلام آماده باش نمود.

سرهنگ ستاری ضمن تشکر از نیروهای عمل کننده بسیج در حوادث گذشته و خصوصاً سیلاب های قبلی که در کنار مردم و دیگر نیروهای امداد رسان، خدمات خالصانه ای را ارائه نمودند، گفت: بسیج شهرستان در محلات مختلف آمادگی کمک و امداد رسانی را مانند گذشته دارد و به فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج دستور داد با هم افزایی کامل با سایر دستگاهها از هم اکنون تدابیر لازم جهت امداد و خدمات رسانی اعم از اسکان موقت و نجات سیل زدگان و هرگونه کمک به مردم عزیز شهرستان را داشته باشند.

فرمانده سپاه شهرستان افزود: به امید پرودگار، بارندگی پیش بینی شده ی پیش رو بی خطر بوده و مشکلاتی را در بر نداشته، اما نیاز است مردم عزیز از هم اکنون جوانب احتیاط را در مورد هشدارهای ستاد بحران شهرستان بکار گیرند تا کمترین خسارت به آنها وارد شود.

وی در پایان افزود: براساس هشدار سازمان هواشناسی کشور نسبت به چند روز آینده، همشهریان از تردد و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه های فصلی و مسیل ها خودداری و از صعود به ارتفاعات در مناطق مذکور پرهیز نمایند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=9252

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: