باجه صندوق امداد ولایت در مراکز خیریه گراش افزایش یابد

چهارشنبه ۱۴ دی ماه ۱۴۰۱، محمود طاهرزاده فرماندار گراش با مرتضی موصلی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس دیدار و گفتگو کرد

به گزارش پندری، به نقل از روابط عمومی فرمانداری گراش، فرماندار در این دیدار خواستار توسعه زیرساخت‌ها و افزایش تعداد باجه صندوق امداد ولایت در مراکز نیکوکاری این شهرستان شد و افزود: افزایش تعداد باجه شعب صندوق امداد ولایت در این شهرستان، موجب تسهیل دسترسی و گسترش خدمات رسانی به مددجویان کمیته امداد در گراش می‌شود.

محمود طاهرزاده با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و حمایت خیرین و نیکوکاران در شهرستان، تصریح کرد: یکی از اهداف مهم صندوق قرض الحسنه امداد ولایت اشتغال‌زایی و حمایت از کارآفرینی است که نیاز است زیرساخت‌های آن در شهرستان تقویت شود.

وی گفت: این صندوق در هشت ماه گذشته ۵۵۰ فقره تسهیلات صرفا قرض.الحسنه با اعتباری بالغ ۵۰ میلیارد ریال به نیازمندان و افراد واجدالشرایط شهرستان پرداخت کرده است.

فرماندار گراش اضافه کرد: وام‌های پرداختی صندوق امداد ولایت گراش در قالب کارگشایی، تامین معیشت، بهداشت و درمان، اشتغال، مسکن و فرهنگی به مددجویان تحت پوشش و معرفی شدگان خیریه عنیبه، پرداخت شده است.

فرماندار گراش در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اشاره کرد و خواستار در اولویت قرار گرفتن افزایش اعتبارات ساخت مسکن مددجویی و تسهیلات اشتغالزایی شد.

مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس در این دیدار گفت: بیش از ۱۹۱ میلیارد تومان وام از محل صندوق امداد ولایت استان در سرفصل‌های مختلف به افراد واجد شرایط در ۸ ماهه امسال پرداخت شده است.

وی گفت: سیاست صندوق قرض.الحسنه امداد ولایت هم اکنون به سمت پرداخت وام.های اشتغال پایدار به نیازمندان تنظیم شده است تا افراد فاقد درآمد از این طریق به تولید و درآمدزایی پایدار برسند.

موصلی نسبت به رفع مشکلات و پیگیری مطالبات فرماندار قول مساعد داد.

نادر افشار رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گراش ضمن ارج نهادن به حسن نیت خیرین مرکز نیکوکاری حضرت ولی عصر(عج) خیریه عنیبه در سپرده گذاری ۳۳ میلیارد ریالی و نیز سپرده‌گذاری ۲ میلیارد ریالی موسسه خیریه سرای مهر و امید و ۵۰۰ میلیون ریالی مرکز نیکوکاری صاحب الزمان(عج) ارد در این صندوق، خواهان مشارکت امت نیک اندیش در سپرده‌گذاری در صندوق جهت اعطای وامهای کاملا قرض‌الحسنه به نیازمندان شد.

در این جلسه که با حضور صالحی مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان فارس،‌ انصاری رئیس مددکاری اجتماعی اداره کل کمیته امداد و افشار رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گراش بود مسائل و مشکلات شهرستان در این حوزه مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=10656

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: