شروع به‌کار جامعه اسلامی کارگران در گراش / مجید شیروان اولین دبیر این حزب شد

در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان گراش در سال ۱۴۰۱، مجید شیروان به عنوان دبیر جامعه اسلامی کارگران شهرستان گراش معارفه شد. شناسایی مشکلات جامعه کارگری و ارائه راهکار به مسئولین در راستای محرومیت‌زدایی مهم‌ترین هدف جامعه اسلامی کارگران است.

به گزارس پندری، مجید شیروان متولد ۶۷ است و به عنوان فعال مذهبی و فرهنگی شناخته می‌شود. فرمانده سابق پایگاه صاحب‌الزمان و نایب رییس انجمن خیرین مسکن‌ساز شهرستان گراش در رزومه شیروان دیده می‌شود.

در اساسنامه حزب جامعه کارگری ذکر شده: جامعه اسلامی کارگران از سال ۱۳۷۴ به ثبت وزارت کشور و موافقت کمیسیون ماده ۱۰ احزاب رسیده است. جامعه اسلامی کارگری به منظور انسجام‌بخشی کارگری و نیروهای متخصص این بخش و همچنین انتقال مشکلات، نظرات و پیشنهادات آنان تشکیل شده است که سابقه بیش از ۲۵ سال فعالیت را دارد.

در این راستا همفکری، همکاری و تعامل با تشکل‌ها و احزاب، نهادها، ارگان‌ها، اشخاص حقیقی و حقوقی در جهت رسیدن به استقلال و خودکفایی فرهنگی، فنی، صنعتی، اقتصادی، کشاورزی و… فعالیت می‌کند.

در اساسنامه این حزب آمده: شناسایی مشکلات و معضلات جامعه کارگری و ارائه راهکارهای مناسب و قابل اجرا به مسئولان، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادها به منظور بهبود قوانین مربوطه و امور مربوطه به نیرو انسانی جامعه کارگری با الهام از وصایای گران‌بهای حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای ارزشمند و راهگشای مقام معظم رهبری به فقر‌زدایی و حمایت از محرومین و مظلومین پرداخته و به تقویت متقین و مجاهدین فی سبیل‌الله می‌پردازد.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=11381

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: