انتقال آب سد سلمان فارسی به ارد، تا یک ماه دیگر

فرماندار گراش در دیدار با علی بوستانی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس، از اختصاص یک میلیارد تومان بودجه برای تکمیل پروژه آبرسانی به بخش ارد خبر داد. همچنین بوستانی در این جلسه قول داد پروژه آبرسانی بخش ارد تا یک ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی فرمانداری گراش، سه‌شنبه ۱۶ تیرماه، مجید غلام‌پور، فرماندار گراش، در دیدار با علی بوستانی، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس، بر رفع مشکل آبرسانی به بخش ارد تاکید کرد.

مجید غلام‌پور فرماندار گراش در این دیدار از اختصاص یک میلیارد تومان اعتبارات عمرانی برای آبرسانی به بخش ارد خبر داد و افزود: پروژه آبرسانی به بخش ارد یکی از خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید در شهرستان گراش است که در حال حاضر ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که پیش‌بینی ‌می‌شود برای بهره برداری از این طرح یک میلیارد دیگر هزینه شود.

وی با اشاره به اینکه آبرسانی به بخش ارد از خط انتقال سد سلمان فارسی به‌ عنوان یکی از طرح‌های عمرانی اولویت‌دار در این شهرستان است، تصریح کرد: طبق هماهنگی با شرکت آب و فاضلاب استان و قول مساعد مدیر‌کل طی یک ماه آینده، پروژه آبرسانی بخش ارد به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار گراش طرح آبرسانی به بخش ارد را در راستای توسعه متوازن شهرستان دانست و اضافه کرد: طرح آبرسانی به بخش ارد از مهمترین طرح‌های زیربنایی شهرستان گراش است که دولت اهتمام ویژه‌ای برای افتتاح آن دارد و تلاش می‌شود تا قبل از هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه تاکنون برای اجرای این طرح آبرسانی دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، گفت: با بهره‌برداری از طرح آبرسانی به بخش ارد مشکل آب شرب شهر ارد و دهستان‌ زینل آباد از توابع این بخش با جمعیتی افزون بر ۸۰۰۰ نفر برطرف خواهد شد.

رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان گراش پیش‌بینی کرد با رایزنی‌های صورت گرفته با استاندار، نماینده مجلس، رئیس سازمان برنامه و بودجه و مجموعه معاونین استانداری بودجه امسال با افزایش دو برابری همراه باشد.

مجید غلامپور فرماندار شهرستان گراش در این جلسه که با حضور علی بوستانی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس، معاونین وی و سیاوش خرسند، مدیر امور آبفا گراش بود، آخرین وضعیت منابع آب و روند آبرسانی به مردم شهرها و روستاهای این شهرستان و همچنین مسائل و مشکلات موجود در این حوزه را مورد بررسی قرار داد و بر تسریع در بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به بخش ارد تاکید کرد.

پیش از این فرماندار گراش ۸ بهمن ۹۹ با مدیر عامل دیدار و در این خصوص رایزنی کرده بود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=3784

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: