در هفته دولت ۱۴۰۲ انجام شد؛

افتتاح یا کلنگ‌زنی ۲۶ طرح در شهرستان گراش / فرماندار: ۸۰ درصد سهم دولت + ۲۰ درصد خیرین و بخش خصوصی

ادر هفته دولت 1402، 26 طرح افتتاح یا کلنگ‌زنی شد.

اعتبار آن ۱۲۸ میلیارد تومان عنوان شده است.

۲۶ پروژه طی هفته دولت در گراش افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود
به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش یکم شهریورماه ۱۴۰۲، محمود طاهرزاده فرماندار گراش در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت هفته دولت ۲۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۲۸ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد.
فرماندار گراش تصریح کرد: از این تعداد ۱۶ پروژه با اعتبار بالغ بر ۳۷ میلیارد تومان مربوط به پروژه‌های شهری و تعداد ۱۰ پروژه با اعتبار افزون ۹۱ میلیارد تومان مربوط به پروژه‌های روستایی می‌باشد.

محمود طاهرزاده افزود: ۱۶ طرح از این تعداد با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد تومان افتتاح و ۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۲ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد که از این میزان اعتبارات ۸۰ درصد اعتبارات دولتی است و ۲۰ درصد اعتبارات مشارکت های خیرین و سرمایه گذاری بخش خصوصی است

فرماندار گراش با بیان اینکه در هفته دولت برنامه‌های مختلفی در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی و نیز عمرانی توسط ستاد بزرگداشت مقام دولت برنامه‌ریزی‌شده است افزود: در طول این هفته در مجموع بیش از ۴۰ برنامه در شهرستان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه هفته دولت فرصتی مغتنم برای بیان خدمات دولت به مردم و تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است، افزود: هفته دولت فرصت مناسبی در راستای تشدید خدمت رسانی به مردم است.

نماینده دولت سیزدهم در شهرستان گراش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر، گفت: شهیدان رجایی و با هنر از جنس مردم بودند و خدمت صادقانه از ویژگی‌های این دو شهید بزرگوار بود که همه ما باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

باجه بانکی پست بانک در گراش راه اندازی شد
به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش پنجشنبه دوم شهریورماه ۱۴۰۲، همزمان با نخستین روز از هفته دولت،باجه بانکی پست بانک ایران در شهر گراش، با حضور فرماندار، امام جمعه و مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان راه اندازی شد .
این مرکز بانکی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان با اشتغال زایی مستقیم سه نفر ، در خیابان حضرت ابوالفضل (ع) جنب مدرسه عالیان راه اندازی گردیده است.

فرماندار گراش در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: استفاده از پست بانک و خدمات مختلف مالی و اعتباری سبب تحول در عرصه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی می‌شود

محمود طاهرزاده خدمت رسانی به مردم را مهمترین وظیفه مسوولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: نظام جمهوری اسلامی اصل خود را بر خدمت رسانی به مردم قرار داده و نباید در این زمینه کوتاهی کنیم.

وی تصریح کرد: تقویت شعب پست بانک بستر توسعه خدمات به ویژه در مناطق روستایی در راستای محرومیت زدایی را به عنوان رویکرد دولت مردمی سیزدهم هموار می‌کند

فرماندار گراش افزود: به همین منظور باید با اطلاع رسانی و تبلیغ بیشتر، مردم را با خدمات پست بانک آشناتر کرد.

جعفر اژدری مدیر پست بانک گراش نیز در این مراسم، گفت: پست بانک، یک *بانک دولتی* است و زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می باشد.
در این باجه‌ بانکی، خدماتی شامل افتتاح انواع حساب، صدور کارت آنی، انواع ضمانت نامه، خدمات چکاوک، اعطای انواع تسهیلات، ساتنا، پایا، صدور دست چک و کارت هدیه به مراجعان ارایه می‌شود.

وی افزود: رسالت پست بانک، ارایه خدمات بانکی به آحاد مردم است و حوزه فعالیت آن، متفاوت از دفاتر پیشخوان دولت می باشد که البته در منطقه ما،مردم عموما، به اشتباه، دفاتر پیشخوان را بعنوان پست بانک می شناسند که این ذهنیت باید اصلاح گردد.

نخستین آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت در گراش افتتاح شد
به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش شنبه ۴ شهریورماه ۱۴۰۲، همزمان با هفته دولت، نخستین آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت با حضور فرماندار، امام جمعه فرمانده انتظامی، پلیس راهور و جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح شد
آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت توحید گراش توسط بخش خصوصی آقای حاج مرتضی پورشمسی سرمایه گذاری شده است که برای راه اندازی آن مبلغی بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه در برداشته است

محمود طاهرزاره فرماندار گراش در این مراسم گفت: یکی از نیازهای شهروندان گراشی، راه اندازی آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت بود که این مهم با تلاش نهادهای مرتبط و با همکاری پلیس راهور و مشارکت بخش خصوصی محقق شد.

وی افزود: در گذشته موتورسواران شهرستان برای دریافت گواهینامه به شهرستان‌های همجوار مراجعه می کردند که مسافت و تردد مشکلاتی را برای آنان ایجاد کرده بود.

سرهنگ محسن مرادی رئیس راهنمایی و رانندگی گراش نیز گفت: افراد با ثبت نام در دوره های آموزشی این مرکز، کلیه آموزش های تئوری و عملی را در محل آموزشگاه فراگرفته و پس از موفقیت در آزمون، گواهینامه موتورسیکلت را از سوی پلیس راهور گراش دریافت می‌کنند

مرادی افزود: جدا از آموزشگاه یک مکان دیگر بالاتر از ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان جنب ساختمان سابق دانشکده علوم قرآنی برای آموزش عملی به متقاضیان مهیا شده است.

رییس پلیس راهور گراش اضافه کرد: راکبان موتور سیکلت به صورت علمی با مباحث مربوط به راهنمایی و رانندگی در این آموزشگاه ها آشنا شده و به صورت تئوری و عملی آموزش های لازم داده می شود.

وی تصریح کرد: علاقمندان می توانند برای ثبت نام به خیابان رازی جنب بیمارستان امیر المومنین علی(ع)، آموزشگاه رانندگی موتورسیکلت توحید مراجعه کنند.

 

کلنیک خیریه دندانپزشکی گراش افتتاح شد
به گزارش روابط عمومی فرمانداری گراش پنجشنبه دوم شهریورماه ۱۴۰۲، همزمان با نخستین روز از هفته دولت کلنیک خیریه دندانپزشکی باب الحوائج (ع) گراش با حضور فرماندار، امام جمعه، مسئولین دستگاه های اجرایی و خیرین شهرستان افتتاح شد
برای راه اندازی این مرکز خیریه دندانپزشکی ۷ میلیارد تومان هزینه شده است و در موسسه خیریه حمایت از بیماران خاص حضرت باب الحوائج (ع) گراش شرایط اشتغال زایی برای ۱۲ نفر ایجاد شده است. این موسسه در ساختمان جمعیت هلال احمر گراش راه اندازی شده است

فرماندار گراش در آیین افتتاح این کلنیک خیریه با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین دستاورد های نظام اسلامی است

محمود طاهرزاده با تقدیر از خیرین حوزه سلامت، افزود: حفظ و ارتقای خدمات حوزه سلامت با حمایت مادی و معنوی خیرین گره خورده و سرمایه گذاری در این بخش بهترین باقیات صالحات است و مشارکت خیرین در خدمات موسسه حمایت از بیماران خاص باب الحوائج (ع) یکی از امور ارزشمند و ماندگار است

وی تصریح کرد: در شرایطی که دولت نمی‌تواند به دلیل مسائل و مشکلات اقتصادی در برخی بخش‌ها و حوزه‌ها وارد شود، خیرین با عزم جدی یاریگر دولت هستند.

فرماندار گراش گفت: عمده مشکلات این مرکز خیریه دندانپزشکی ارتقاء آن به درمانگاه داندانپزشکی و واگذاری زمین برای ساخت درمانگاه است که قدم های مثبتی در این راه برداشته شده است و نیازمند مساعدت مسئولین دانشکده علوم پزشکی و اداره کل راه و شهرسازی است که در این خصوص انتظار داریم تسریع شود.

حاج رضا اسدی مدیرعامل موسسه خیریه بیماری های خاص حضرت باب الحوائج(ع) گراش در این مراسم گفت: کلنیک دندانپزشکی زیر نظر موسسه خیریه بیماران خاص باب الحوائج(ع) است و تمامی این خدمات با تعرفه خیریه انجام که درآمد حاصل از آن صرف درمان بیماران خاص می‌شود.

وی افزود: موسسه خیریه بیماری های خاص حضرت باب الحوائج (ع)گراش واقع در جمعیت هلال احمر شهرستان است.

اسدی اضافه کرد: در این مرکز تمامی خدمات دندانپزشکی شامل درمان عصب کشی، ترمیمی، زیبایی، انواع پروتزهای دندانی، جراحی‌های دندان برای اطفال و بزرگسال انجام می‌شود.

آموزشگاه قائدی گراش کلنگ‌زنی شد

آموزشگاه قائدی در خیابان شهید فهمیده، در محل قدیمی همین آموزشگاه، در هفته دولت ۱۴۰۲، با حضور مسئولان شهرستانی کلنگ‌زنی شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گراش شنبه، ۴ شهریور ۱۴۰۲، همزمان با سومین روز از هفته دولت آیین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات احداث آموزشگاه شش کلاسه قائدی برگزار شد.

حجت‌الاسلام بخشایش‌پور، امام جمعه؛ محمود طاهرزاده، فرماندار؛ محمدعلی فرجی، مدیر آموزش و پرورش؛ مهدی حلیمی، شهردار گراش و جمعی از مسئولین در این مراسم حضور داشتند.

دکتر فرجی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گراش در بخشی از صحبت‌های خود در آیین کلنگ‌زنی این آموزشگاه گفت: «این آموزشگاه در محل قدیمی این آموزشگاه مرحوم زینل قائدی، با همت فرزندان وی، مهدی و غلامرضا بنا خواهد شد. این بنا که به صورت مشارکتی خیر و نوسازی، با ۷۰۰ مترمربع زمین آموزشی و ۵۰ مترمربع سرویس بهداشتی ساخته خواهد شد.»

مدیر آموزش و پرورش در ادامه گفت: «پیش‌بینی می‌شود این آموزشگاه با اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۳ آماده تحویل شود.»

آموزشگاه خیام گراش کلنگ‌زنی شد

آیین‌ کلنگ‌زنی آموزشگاه شش کلاسه خیام گراش با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس‌ و نماینده مجلس در خیابان شهید نام‌آور گراش برگزار شد.

آموزشگاه خیام گراش در خیابان شهید نام‌آور، در هفته دولت ۱۴۰۲، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ‌زنی شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گراش سه‌شنبه، ۷ شهریور ۱۴۰۲، همزمان با هفتمین روز از هفته دولت آیین کلنگ‌زنی و آغاز عملیات احداث آموزشگاه شش کلاسه خیام برگزار شد.

مهندس حسین‌زاده، نماینده لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس؛ دکتر خادمی، سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری فارس؛ حجت‌الاسلام بخشایش‌پور، امام جمعه؛ محمود طاهرزاده، فرماندار؛ محمدعلی فرجی، مدیر آموزش و پرورش؛ مهدی حلیمی، شهردار گراش و جمعی از مسئولین در این مراسم حضور داشتند.

دکتر فرجی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گراش در بخشی از صحبت‌های خود در آیین کلنگ‌زنی این آموزشگاه گفت: «این بنا با همت نیک‌اندیش مدرسه‌ساز حاجیه‌ خانم بخشی، همسر آقای صادق‌فرد با ۷۰۰ مترمربع زمین آموزشی و ۵۰ مترمربع سرویس بهداشتی ساخته خواهد شد.»

مدیر آموزش و پرورش در ادامه گفت: «پیش‌بینی می‌شود این بنا با اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۳ آماده تحویل شود.»

گفتنی است که زمین این بنا با نیت خیر حاج‌زینل طوافی، وارثان مرحوم خبازی، وارثان آخوندزاده آماده‌ی ساخت مدرسه شده است. آقای محمدزاده، پیمانکار این بنا است.

 

عناوین دیگر طرح‌های کلنگ‌زنی یا افتتاح شده در هفته دولت:

کلنگ‌زنی پارکینگ گلزار شهدا گراش با همکاری خیر اسماعیل ملایی

۸۵۰ متر مربع – هزینه ۴ میلیارد تومانی

 

کلنگ‌زنی پارک مُعلی – با همکاری خلیل مقدسی و اهالی محله

۳۶۴۰ متر مربع – ۳.۶ میلیارد تومان – بلوار شهید منفرد، انتهای  کوچه ۲۱

 

کلنگ‌زنی پارک فرحی – با همکاری خیر قدرت‌اله فرجی

۲۰۰۰ متر مربع – ۲ میلیارد تومان

 

افتتاح طرح ارتقای مرکز مخابراتی شهرک صنعتی

افتتاح فاز دوم جاده بین مزارع

افتتاح پروژه آسفالت معابر سطح شهر ارد

کلنگ‌زنی طرح نهضت ملی مسکن در زمین ۱۰ هکتاری ارد

افتتاح یک واحد مسکونی روستایی کمیته در فداغ

افتتاح عملیات آسفالت محور اصلی در روستای محمدزینا

افتتاح عملیات آسفالت محور اصلی در روستای بشیرآباد

افتتاح یک واحد مسکونی روستایی بهزیستی در خلیلی

افتتاح ساختمان پایگاه انتقال خون گراش

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12432

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: