همزمان با همایش خادم‌القرآن حمید رایگان؛

تجلیل از حافظان قرآن طرح تسنیم

به گزارش روابط عمومی مجمع القرآن فاطمیون، نهمین همایش خادم‌القرآن زنده یاد حمید رایگان و اختتامیه ششمین دوره طرح قرآنی تسنیم به همراه آیین تجلیل از قرآن آموزان و نخبه های قرآنی در سالن شوری آموزش و پرورش گراش برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولین از جمله امام جمعه بیرم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش، مدیر آموزش و پرورش گراش و مردم قرآن‌دوست برگزار شد، حجت‌الاسلام بصیری، مسئول موسسه مجمع القرآن ضمن عرض خوش آمدگویی گفت: «اگر امشب این عظمت و حضور قرآن آموزان و حافظان قرآنی را در این مراسم می‌بینید، مدیون مرحوم حمید رایگان است که با افتتاح موسسه مجمع القرآن باعث رونق حافظان قرآنی شد و به حمدالله روز به روز شاهد پیشرفت این موسسه در مسائل قرآنی در سطح منطقه و کشور هستیم.»

در این مراسم به زهرا رایگان، دختر مرحوم حمید رایگان و محمد موغلی که به تازگی مراسم ازدواج خود را برگزار کرده بودند، از طرف موسسه هدیه‌ای اهدا شد.

در ادامه و در مراسم اختتامیه ششمین دوره طرح قرآنی تسنیم که با حضور ۳۵ برادر و ۲۵ خواهر که از سه استان فارس، هرمزگان و بوشهر در این طرح شرکت کرده و موفق به حفظ یک جزء از قرآن کریم در مدت یکماه شده بودند با اهدای لوح تقدیر و اهدای مدرک تجلیل شد.

در پایان مراسم از ۱۷۰ قرآن آموز مراکز و مدارس قرآنی موسسه و نخبه های قرآنی با حضور مسئولین تقدیر بعمل آمد.

قرائت قرآن توسط استاد علی فتحی، اجرای سرود توسط حفاظ قرآنی طرح تسنیم و پخش کلیپ از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

عکس‌های بیشتر در سایت مجمع‌القرآن.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12357

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: