ماسک در ادارات الزامی شد / مراسمات در فضای باز برگزار شود

با اوج‌گیری چندباره کرونا در کشور و همچنین گراش، ستاد کرونا رای بر بازگشت برخی محدودیت‌های کرونایی در گراش داد. این درحالی است که آخرین بار، این ستاد در ۱۹ بهمن‌ماه سال قبل، محدودیت‌ها را در شهر اعمال کرده بود و پس از آن، شاهد فروکش شدن شیوع این بیماری بودیم.

به گزارش پندری، جلسه ستاد کرونا با ریاست جعفری، معاون فرماندار، و با حضور روسای ادارات، صبح امروز، ۲۸ تیرماه ۱۴۰۰، در سالن اجتماعات فرمانداری گراش برگزار شد. این جلسه مصوباتی هم داشت.

مهندس مساح، معاون بهداشت دانشکده علوم پزشگی گراش نیز در این جلسه گزارشی از روند افزایشی کرونا در گراش داد گفت: «آمارهای ابتلا و بستری در چند روز اخیر در گراش افزایشی بوده و تا به الان ۶ نفر در بخش تنفس کرونا بستری هستند.»

مصوبات:
▫️ترغیب مردم به به زدن واکسن و خصوصا دوز یادآور
▫️برگزاری مراسمات در فضای باز
▫️پایش حجاج بازگشته از حج
▫️ممنوعیت ورود افراد فاقد ماسک به ادارات و عدم ارائع خدمات به آن‌ها

دکتر عبدالهی، ریاست دانشکده علوم پزشکی گراش نیز در گفتگو با وبدا توصیه‌هایی در خصوص بازگشت حجاج داشت و گفت:«ممکن است ما بیماری را به حجاج منتقل کنیم و یا بالعکس…، پس اگر علائم کرونا دارید، حتی المقدور از دست دادن و روبوسی کردن خودداری کنید. ان‌شاالله که بازگشت حجاج عزیز همراه با صحت و سلامتی باشد و هیچ مشکلی برای حجاج و عزیزانشان بوجود نیاید.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=11777

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: