کلنگ‌زنی بوستانی با اما و اگر

آئین کلنگ‌زنی بوستان سنتی کلات(تپه نورالشهدا)، انتهای خیابان شهدای گمنام، صبح امروز، ۵ شهریور، سومین پروژه‌ی کلنگ‌زنی شهرداری در هفته دولت سال ۱۴۰۱ بود.

به گزارش پندری، مهدی حلیمی شهرداری گراش، در آئین کلنگ‌زنی این پروژه گفت: «با توجه به مسائل ایمنی اطراف تپه نورالشهدا و با رویکرد معنوی، شورا و شهرداری تصمیم به احداث این پارک گرفتند. مساحت در نظر گرفته شده ۲ هزار مترمربع است و اعتبار مورد نیاز هم ۱.۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. البته ما برنامه‌ریزی کرده‌ایم که با احداث این پارک اطراف تپه نورالشهدا آباد شود. یک پارک کوهپایه هم برای آینده در نظر داریم.»

محمود طاهرزاده، فرماندار گراش نیز در صحبت‌های خود گفت: «در ابتدا تقدیر و تشکر می‌کنم. اما اگر نظر مشورتی بنده را می‌خواستید، من با این طرح مخالفت می‌کردم. من فکر کردم این پروژه قرار است بالا انجام شود.»

فرماندار در ادامه گفت: «بنده، امام جمعه و آقای جعفری، معاون فرمانداری، بازدیدی از وضعیت تپه نورالشهدا داشتیم. وضعیت اصلا خوب نیست. یادبود شهید گمنام هم دانشکده و هم تپه نورالشهدا، هیچ‌کدام زیبنده شهر گراش نیست.»

علیرضا دانشور، رئیس شورای شهر گراش نیز گفت: «برای بالای تپه نورالشهدا، ما طرح جامعی در نظر گرفته‌ایم. چون بخشی از آن متعلق به میراث است، بخشی از آن شهدای گمنام. ما طرحی جامعی را برای بهسازی بالا در نظر گرفته‌ایم که فاز به فاز اعتبار می‌گذاریم.»

حجت‌الاسلام بخشایش‌پور، امام جمعه گراش نیز گفت: «برای بعضی‌ها، رفتن به تپه نورالشهدا، به هدف چشم‌انداز خوبی است که دارد. اگر همین بوستان را بتوانید بالا اجرا کنید خیلی بهتر می‌شود. اگر امکان بازنگری هست، لحاظ بفرمایید.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=9706

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: