تجلیل از هیات امنای مسجدی که میزبان «اعتکاف علمی دانش‌آموزی» بود

در حاشیه نشست مسجدمحوری که ۲۹ خرداد ۱۴۰۲، با حضور مسئولان آ.پ گراش و دانش‌آموزان، در مسجد فاطمه الزهرا برگزار شد، از هیات امنای این مسجد، به خاطر همکاری و میزبانی از دانش‌آموزان حاضر در اعتکاف علمی تجلیل شد.

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌ گراش، این نشست‌ها با هدف ارتباط مستقیم مسئولان آ.پ با مردم و پاسخگویی به سؤالات حوزه‌ی تعلیم و تربیت مردم، دوشنبه‌های هر هفته در مساجد سراسر استان فارس برگزار می‌شود.

تمرکز بر فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در هنرستان‌ها، ثبت‌نام دانش‌آموزان بر اساس طرح آدرس،‌ راه‌اندازی مدارس شاهد دخترانه در آینده، برگزاری طرح ۱۸ روزه کنکور ویژه‌ی دانش‌آموزان دوازدهم و کیفیت فعالیت‌های پرورشی و معرفتی‌ در مدارس از جمله مباحثی بود که در این نشست مطرح شد.

مهرزاد رستم‌پور، معاون آموزشی آ.پ گراش می‌گوید: «مرحله‌ی اول این طرح از بهمن‌ماه شروع شد و تا عید ادامه داشت. بعد از عید هم تا زمان کنکور مرحله‌ی دوم این طرح است که همچنان ادامه‌ دارد. نزدیک به ۱۵ تا ۲۰ نفر از دانش‌آموزان پسر مدارس محبی و سیدالشهدا در این طرح حضور دارند. مطالعه‌ی مستمر و برگزاری برخی کلاس‌های آموزشی در مسجد، از برنامه‌های این طرح بود. هدف اولیه این طرح آمادگی برای امتحانات نهایی بود. هدف دوم کنکور است.»

معاون آموزشی آ.پ گفت: «ما برای تابستان نیز مراحل دیگر این طرح را برگزار خواهیم کرد تا دانش‌آموزان از فرصت تابستان استفاده کنند. محل برگزاری اعتکاف علمی دانش‌آموزان پسر در مسجد فاطمه الزهرا بود و هست که صمیمانه از همکاری‌های این مسجد قدردانی می‌کنیم.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12041

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: