از بانوی گراشی، به عنوان مربی جهادی برتر تجلیل شد

نوره نظامی، مربی و ورزشکار گراشی در اولین همایش ملی تجلیل از مربیان جهادی ورزش همگانی کشور، به عنوان مربی جهادی برتر در استان فارس و کشور معرفی شد. نظامی هم‌اکنون نائب‌رئیس هیات ورزش‌های همگانی گراش است.

به گزارش پندری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی کشور، این مراسم چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰، با حضور سینا کلهر، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، حیدر سلیمانی معاون سازمان ورزش شهرداری تهران، افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی و مسئولان کمیته‌ها و انجمن‌ها در سالن همایش‌های هتل ورزش تهران با برگزار شد.

در این مراسم از نورہ نظامی از گراش و حسین گلشنی از شیراز، دو مربی نمونه استان فارس در کشور تجلیل شد.

سیروس پاک فطرت رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان فارس، در خصوص چگونگی انتخاب نوره نظامی به عنوان برترین مربی بانوان استان فارس گفت: «فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور از هر استان فقط دو نفر سهمیه داشتند؛ یک‌ مربی نمونه آقا و یک مربی نمونه خانم. این انتخاب بر اساس شاخص‌هایی همچون داشتن مدرک رسمی مربی‌گری از فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور، داشتن تحصیلات دانشگاهی و رزومه علمی، خوش‌نامی و محبوبیت در استان، معروف بودن به حسن اخلاق و اعتقادات، با حجاب بودن، فعال و همراه بودن با برنامه‌های فدراسیون و هیات استان، داشتن سابقه فعالیت جهادی، به‌روز بودن و بهره‌گیری از شیوه‌های تمرینی روز در کلاس‌ها و داشتن جامعه آماری بالا در تربیت شاگردان و هنرآموزان می‌باشد.»

پاک‌فطرت در ادامه گفت: «موارد ذکر شده شاخص و معیاری از فدراسیون بود برای انتخاب مربی و هیات همگانی فارس طی تحقیقات گسترده و پرس و جو بین همکاران و مشاهده رزومه کاری سرکار خانم نظامی، تصمیم‌ بر انتخاب ایشان داشتم. و البته جدا از این معیارها، ما با در نظر گرفتن فعالیت‌های خانم نظامی در لیگ تندرستی سال قبل و امسال که شاهد تلاش ایشان برای ارتقا دادن امتیاز شهرستان و استان فارس هستیم و ایشان بدون منت برای شهر گراش و استان تلاش بی‌وقفه دارد.»

پاک‌فطرت افزود: «این موارد نشانه‌های یک مربی جهادی بودن است که ما در رزومه کاری خانم نظامی شاهد بودیم و اینگونه ایشان را به عنوان برترین مربی جهادی استان فارس و آقای حسین گلشنی از شیراز در بخش آقایان به فدراسیون معرفی کنیم.»

آقای پاک فطرت در پایان گفت: «در فدراسیون کشور روز چهارشنبه ۱۰ آذر از ایشان با لوح تقدیر و هدایا نقدی و مدال قهرمانی تجلیل شده است. من هم به ایشان و هم به مردم عزیز شهرستان گراش این افتخار بزرگ را تبریک می‌گویم. و آرزوی موفقیت برای خانم نظامی و شهرستان گراش از خداوند خواستارم.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=5871

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: