مسیرت رو پیدا کن

همایش «مسیرت رو پیدا کن» به همت شورای اسلامی شهر گراش، آموزشگاه شادرام و اداره ورزش و جوانان گراش، شنبه ۳۱ اردیبهشت ساعت ۲۱:۳۰ در محل سالن اجتماعات شیخ احمد انصاری دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار خواهد شد.

محمد درستکار دبیر اجرایی همایش و مدیر آموزشگاه شادرام گراش درباره‌ی این همایش می‌گوید: «گفتمان فرهنگ کار و تلاش باید در بین خانواده‌ها جا بیفتد. فرزند موفق و شاد در خانواده موفق و شاد رشد می‌کند. در کنار آن معتقدیم چرخ اقتصادی بسیاری از خانواده‌ها به سختی می‌چرخد. وقتی به عقبه تاریخی زنان منطقه نگاه می‌کنیم می‌بینیم بسیاری از مادر و مادربزرگ‌های ما در کنار امور خانه‌داری که از قضا بسیار ارزشمند و قابل تحسین هم هست، کسب درآمد از طریق مشاغل خانگی داشته اند.»

دبیر اجرایی این همایش ادامه می‌دهد: «مهمانان ما در این همایش از پیشکسوت گرفته تا نسل جدید در خصوص تجریه خود از این مشاغل با مخاطبان خود گفت‌وگو خواهند کرد.»

درستکار دباره‌ی مخاطبان این همایش می‌گوید: «در این همایش به صورت ویژه تمرکزمان بر روی ۳ گروه است. اول زنان خانه‌داری که یا یک‌ کسب‌وکار را شروع کرده‌اند، و یا می‌خواهند شروع کنند. اما راه و روش آن را نمی‌دانند. دوم دانش‌آموزان دختری که می‌توانند در کنار تحصیل به سلاح مهارت و کسب و کارهای خانگی مشغول شوند و سپس وارد زندگی مشترک شوند. می‌گوئیم سلاح چرا که معتقدیم یکی از موثرترین روش‌های مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی مهارت‌آموزی و کار کردن است. و سوم بانوانی که در زندگی خود به یکنواختی رسیده‌اند و مسیر زندگی خود را هنوز پیدا نکرده‌اند.»

تیزر همایش:

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=8332

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: