رؤسای دو هیات ورزشی منصوب شدند؛

پهلوسای رئیس دارت، حاجی‌زاده رئیس ورزش‌های هوایی

با حکم رئیس اداره ورزش و جوانان گراش، علی‌اکبر پهلوسای و محمدرضا حاجی‌زاده به ترتیب به عنوان رییس کمیته دارت و کمیته ورزش‌های هوایی گراش منصوب شدند.

محسن افشار رییس اداره ورزش و جوانان در این باره گفت: «با توجه به شناختی که از این دو عزیز داشتم و با توجه به فعالیت نامنظم این دو رشته در گراش و بر اساس توانایی که از آقایان پهلوسای و حاجی‌زاده سراغ داشتم این دو نفر را منصوب کردیم.»

علی اکبر پهلوسای که شرکت در کلاس‌های مربیگری و داوری دارت و مقام دوم دانشجویان استان فارس و مقام دوم کلان منطقه پنج کشوری وزارت بهداشت را در کارنامه دارد گفت. پهلوسای گفت: «هدف ما استعدادیابی این رشته از مدارس و تشکیل تیم‌های مختلف دانش‌آموزی و دانشجویی می‌باشد و آمادگی برگزاری مسابقات دارت آزاد و ادارات و ارگان‌ها را داریم.»

محمدرضا حاجی زاده دارای مدرک خلبانی فوق سبک از سازمان هواپیمایی کشوری و مدرک پرواز با پاراگرایدر از انجمن ورزش‌های هوایی و همچنین دارای مدرک بین المللی رانندگی حرفه‌ای و تدافعی از باشگاه پرشین رییس تهران می‌باشد. او گفت: «با توجه به پتانسیلی که منطقه هم در زمینه نرم‌افزاری و هم در زمینه سخت افزاری دارد، هدف ما راه‌اندازی سایت تخصصی پروازی و ساماندهی تیم‌های پروازی می‌باشد.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12923

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: