تصمیم غلط در بحث محدوده تبعات امنیتی دارد / نیاز گراش به پزشک سونوگرافی خانم

حجت‌الاسلام غلامی در خطبه‌ی دوم نماز جمعه 28 مرداد 1401، به دو موضوع روز پزشک و محدوده اشاره کرد. او در خصوص محدوده گفت: «تصمیم‌های غلط، تبعات امنیتی را به همراه دارد. مردم گراش همیشه قانون مداری و همیشه حسن نیت خود را نشان دادند. » او در به مناسبت روز پزشک هم اشاره کرد: «در کمبودهای پزشک در برخی بخش‌هایی مثل سونوگرافی خانم حقیقتا خلاء جدی در شهر است. برخی حتی برای برطرف شدن نیاز به شهر‌های همجوار یا حتی مراکز استان مراجعه می‌کنند.»

به گزارش پندری، به نقل از روابط عمومی نماز جمعه، حجت‌الاسلام غلامی، امام جمعه موقت گراش گفت: «اول شهریورماه، روز پزشک است و این روز را به همه پزشکان تبریک عرض می‌نماییم. حقیقت در این دو ساله کرونا مجموعه‌های درمانی کلمه ایثار را خوب معنا کردند که هرکسی در هر شغلی به تناسب موقعیت زمانی می‌تواند بالاترین نقش را داشته باشد.»

او افزود: «هر چند برخی مومنین از بعضی پزشکان گلایه‌هایی را دارند که در بحث هزینه‌ها، هزینه‌های سنگینی را بر دوش مردم تحمیل می‌کنند و چه ارجاع دادن‌ها برای درمان به مطب‌ها که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم همین نکته است. و چه در کمبودهای پزشک در برخی بخش‌هایی مثل سونوگرافی خانم حقیقتا خلاء جدی در شهر است که باعث آزار برخی مومنین می‌شود و برخی حتی برای برطرف شدن نیاز به شهر‌های همجوار یا حتی مراکز استان مراجعه می‌کنند. انشالله تدبیری اندیشیده شود تا مشکل و دغدغه مردم مرتفع شود.»

امام جمعه موقت گراش گفت: «نکته بعدی دوم شهریور، هفته دولت را پیش رو داریم که این روز را به همه دولت‌مردان و خادمین به این مردم تبریک عرض می‌کنیم. اما نکته‌ای که باید متذکر شویم این است که مردم شهرستان گراش که شهره به سخاوت هستند همیشه و همه جا در کنار دولت بودند و شاید بتوان گفت خدمات که خود مردم در برپایی پروژه‌ها و اتمام پروژه‌ها را داشتند، قابل مقایسه با کمک‌های دولتی نیست اما گاهی بی‌مهری‌ها از جانب مسئولین رده بالا در حق گراش جای تامل جدی دارد و جای تعجب است که چرا این همه بی‌مهری صورت می‌گیرد.»

وی خاطرنشان کرد: «سال‌هاست محدوده را به بهانه‌های واهی از کنارش عبور می‌کنند و هر بار با شیطنت‌های انسان‌های خناس باعث اختلافات‌هایی در منطقه می‌شود که این مسئله مبارکی نیست. لذا از دولتمردان محترم فرماندار محترم استاندار وزیر راه و نماینده محترم و همه کسانی که به نحوی می‌توان مشکل را حل کنند، خواهان پیگیری قضیه هستیم. تصمیم‌های غلط، تبعات امنیتی را به همراه دارد. مردم گراش همیشه قانون مداری و همیشه حسن نیت خود را نشان دادند. حالا نوبت شماست که آیا قانون مداری را مجرای عدالت در زمان خودش انجام می دهید یا نه.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=9646

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: