«گروه جهادی رهروان شهدا» چهره سال انقلاب شد

دبیرخانه مرکزی جشنواره عمار و برگزاری جشن پیروزی انقلاب از سال ۹۵ در شب ۲۲ بهمن، «چهرهٔ سال انقلاب اسلامی در گراش» را معرفی می‌کند. این تندیس به فرد یا گروهی اهدا می‌شود که در یک‌سال گذشته قدم‌های موثری در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی برداشته‌اند. در اختتامیه سیزدهمین جشنواره عمار گراش، «گروه جهادی رهروان شهدا» به عنوان چهره سال انقلاب معرفی شد.

به گزارش پندری، «رهروان شهدا»، عنوان گروه جهادی‌ای بود که مجری مراسم اختتامیه (خبر کامل مراسم اختتامیه)، اسم حاج‌مسعود محسن‌زاده را به نمایندگی این گروه جهادی خواند. حاج‌مسعود با تشویق‌های ممتد حاضرین روی سن رفت. البته گفت‌وگوی عماری‌ها با «مسعود محسن‌زاده»، «عبدالرضا یوسفی»، «عبدالرسول افشار» و «حسن مهرابی» در سالن پخش شد و هر چهار نفر روی صحنه رفتند.

سال ۹۵ که حاج‌مهدی جعفری به عنوان چهره سال انقلاب اسلامی گراش معرفی شد، او نیامد روی سن و از سالن رفت بیرون. اما او امسال در سالن بود و اینگونه تندیس توسط حاج‌مهدی جعفری به حاج‌مسعود، دوست و هم‌رزم قدیمی‌اش تقدیم شد و حمایل جمهوری اسلامی ایران را به گردنش آویخت.

اما این پایان ماجرا نبود. حاج‌مسعود در بخشی از صحبت‌های خود گفت: «من این تندیس و حمایل را لایق عبدالرضا یوسفی بنا و لوکوموتیو گروه جهادی می‌دانم و این تندیس را به او تقدیم می‌کنم.» و این‌بار حضار اوسّاعبدالرضا را تشویق کردند.

مروری بر جایزه چهر سال انقلاب در سال‌های گذشته:
این جایزه اولین‌بار در سال ۹۵ اهدا شد و تا پیش از شیوع بیماری کرونا در گراش ادامه داشت. ۴ فرد و گروه این تندیس را دریافت کرده‌اند.

سال ۹۵: «حاج‌مهدی جعفری» به دلیل فعالیت مخلصانه، بی‌چشم‌داشت و موثر در عرصه‌های گوناگون فرهنگی و اجتماعی شهر گراش.

سال ۹۶: «هیات‌امنای مسجد امام زین‌العابدین (ع)» به دلیل اجرای طرح موفق جهیزیه آسان و فراهم کردن زمینهٔ ازدواج صدها زوج‌ جوان در گراش.

سال ۹۷: «اصغر اسدی، مدیر شرکت بسته‌بندی سیزیجات طاها» به دلیل توسعه یک کسب‌وکار خانگی به یک شرکت فعال و اشتغال به کار نزدیک به ۲۰ نفر به صورت مستقیم با گسترهٔ پخش محصولات در ۴ استان کشور.

سال ۹۸: «بچه‌های مسجد امام رضا(ع)» به دلیل فعالیت منظم، پرشور و هدفمند برای جذب کودکان و جوانان به مسجد.

سال ۹۹ و ۱۴۰۰: عدم معرفی به دلیل شرایط کرونا.

سال ۱۴۰۱: گروه جهادی رهروان شهدا به دلیل فعالیت‌های جهادی عمرانی و خدماتی در روستاها و مناطق محروم منطقه.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=11243

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: