از زنگ انقلاب تا گلباران قبور شهدا

شروع دهه فجر 1401 در گراش با نواختن زنگ انقلاب در مدرس حاج‌حسین شادرام شروع شد. نواختن زنگ انقلاب، اجرای سرود همگانی دانش‌آموزان مدرسه شادرام، سخنرانی دکتر فرجی، مدیر آ.پ؛ حجت‌الاسلام بخشایش‌پور، امام جمعه؛ محمود طاهرزاده، فرماندار و یکی از دانش‌آموزان مدرسه بخش‌های مختلف اولین برنامه‌ی دهه فجر ۱۴۰۱ در گراش بود. از طرف مدیر آ.پ و شورای شهر و شهرداری از دانش‌آموزی که سخنرانی کرد، تقدیر شد. در پایان محمد درستکار، مدیر مدرسه شادرام، گزارشی از فعالیت‌های مدرسه ارائه داد.

مسئولین پس از زنگ انقلاب به جلوی شهرداری رفتند و مراسم استقبال نمادین از ورود امام به ایران را جشن گرفتند. گروه سرود مدرسه شاهد شهید بهزادی، یکی از بخش‌های این مراسم بود.

عصر ۱۳ بهمن ۱۴۰۱، مسئولین قبور شهدا را گلباران کردند. مسئولین شهرستان ابتدا به گلستان شهدا رفتند و بعد برای افتتاح بهسازی محوطه‌ی گلزار به سمت گلزار شهدا آمدند. حسین حسین‌زاده، نماینده مردم جنوب فارس در مجلس نیز در بین مسئولین شهرستان حضور داشت. فضای گلزار شهدا با دستان پدر شهید احمد ایزدی افتتاح شد.

سپس مسئولین برای گلباران قبور شهدا و مراسم به سمت حسینیه شهدا رفتند. سخنرانی حجت‌الاسلام بخشایش‌پور، امام جمعه‌ی شهرستان و اجرای سرود «عاشقان ولایت؛ دانش‌آموزان مدرسه دخترانه امام محمدباقر(ع)» بخش‌هایی از مراسم روز دوم دهه فجر در گراش بود.

پایان‌بخش مراسم‌های روز دوم دهه فجر در گراش، مراسم یادواره شهدای شهرستان گراش بود که در سالن سراجی برگزار شد. پایگاه مقاومت صاحب‌الزمان(عج) برگزار کننده‌ی این مراسم بود.

البته ناگفته نماند، از یک روز پیش از دهه فجر، جشن‌های روز گراش نیز در حال برگزاری است و مسئولان نیز به صورت ویژه در این جشن‌ها حضور داشته‌اند.

عکس‌های زنگ انقلاب در سایت آموزش و پرورش گراش ببینید.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=10894

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: