هنر ۱۳ عکاس روی دیوار گالری اُ

۱۳ عکس هنرمند راه‌یافته به دومین جشنواره عکاسی روز گراش از فردا، ۷ بهمن‌ماه تا روز گراش، یازدهم بهمن‌ماه، در گالری اُ به نمایش گذاشته خواهد شد.

دبیرخانه‌ی دومین جشنواره عکس گراش که به مناسبت روز گراش و با موضوع «نگاهی به آینده» برگزار می‌شود، اسامی هنرمندانی را که آثارشان به جشنواره راه یافته است اعلام کرد: جواد آب‌افکن، نرگس اسدی، هادی افشار، هانیه امانی، فائزه حاجی‌زاده، عبدالرضا راستگو، ریحانه رهنورد، سحر فانی، طاهره قائدی، صادق قاسمی، مرضیه قربانی، نازنین کشاورز و محمدامین نوبهار.

مجید افشار، دبیر دومین جشنواره عکاسی روز گراش: پس از انتشار فراخوان دومین جشنواره، ۲۶۳ عکس از ۲۸ هنرمند برای دبیرخانه ارسال شد. هیات داوران این دوره از جشنواره، از میان این آثار، ۲۵ عکس از ۱۳ عکاس را شایسته‌ی حضور در جشنواره تشخیص دادند. این عکس‌ها به همراه سه مجموعه به روی دیوار گالری اُ می‌رود. این سه مجموعه شامل مجموعه‌ی «تماشاچی» از محمدامین نوبهار؛ مجموعه‌ی «مُمبا» (مادربزرگ) از مرضیه قربانی؛ و مجموعه‌ی «تالار و تَنَبی» از نازنین کشاورز است.

هیات داوران دومین دوره از جشنواره را مصطفی رحمانی، عبدالرضا افشار و مهدی وفایی‌فرد تشکیل شده است. گالری اُ در طبقه‌ی فوقانی سینما فرهنگ گراش، میزبان هنرنمایی عکاسان گراش خواهد بود. مراسم اختتامیه این جشنواره روز ۱۱/۱۱ به مناسبت «روز گراش» برگزار می‌شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=6505

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: