عبدالله زاده، نخستین بخشدار ارد در دولت سیزدهم

حسین عبداله زاده به عنوان اولین بخشدار دولت سیزدهم در بخش ارد معرفی شد. او متولد ۱۳۵۸ شهر وراوی شهرستان مهر و دارای مدرک کارشناس ارشد مطالعات منطقه ای با هفت سال سابقه در بخشداری وراوی است.

به گزارش پندری به نقل از حجت عابدی دوشنبه، ۲ اسفندماه ۱۴۰۰، در جلسه شورای اداری بخش ارد، با حضور مجید غلام‌پور فرماندار گراش، مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان، امام جمعه موقت و اعضای شورای اسلامی شهر ارد حسین عبدالله زاده به عنوان بخشدار ارد معرفی شد.

مجید غلام‌پور فرماندار گراش در آیین معارفه بخشدار جدید ارد با بیان اینکه مسئولیت‌ها در نظام اسلامی، فرصت خدمتگذاری و امانت هستند، اظهار داشت: فرصت خدمتگزاری به مردم یک توفیق الهی است که به برکت خون پاک و مطهر شهدا امروز به ما رسیده و مسئولین به عنوان میراث دار خون شهدا باید برای رفع گرفتاری‌ها و مشکلات مردم که ولی نعمت انقلاب هستند خدمت صادقانه داشته باشند.

مجید غلام‌پور با اشاره به اینکه توسعه بخش ارد نیازمند وحدت و همدلی است، تصریح کرد: اختلافات، حاشیه‌ها و تفرقه مانع خدمت به مردم می‌شود و خوشبختانه تعامل سازنده و همدلی و وحدت خوب مسئولین و مردم در گراش، بخش ارد را به عنوان یکی از بخش‌های مهم شهرستان، امروز پیش از گذشته در مسیر توسعه قرار داده است.

وی توسعه و پیشرفت بخش ارد را مستلزم اجرای برخی پروژه های عمرانی و خدماتی دانست و افزود: آبرسانی به بخش ارد یکی از پروژه های مهم شهرستان است که بالغ بر ۸ هزار نفر از نعمت آب سالم برخوردار خواهند شد و یکی از دغدغه‌های ما این بود که این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی متوقف شده بود که با پیگیری های صورت گرفته توسط نماینده مردم و مسئولین شهرستان علی رغم کمبود منابع و اعتبارات در سال جاری بیش از یک میلیارد تومان از محل بودجه های عمرانی شهرستان به این طرح اختصاص داده شد و تلاش می‌شود تا پایان ۱۴۰۰ این طرح که هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان داشته است به بهره برداری برسد.

فرماندار گراش بر ضرورت تکمیل تونل شهدای خلیج فارس حدفاصل شهر ارد _ فداغ به عنوان یکی از مطالبات جدی مردم بخش‌های تابعه شهرستان تاکید کرد و افزود: تونل در حال احداث شهدای خلیج فارس یکی از پروژه‌های ملی شهرستان است که برای تکمیل آن یکصد میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با بهره برداری از این تونل گردنه صعب العبور بالنگستان حذف و حدود ١٣ کیلومتر از مسیر کاهش می یابد و در حال حاضر رایزنی‌هایی با سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است که امیدواریم عملیات تکمیلی آن در سال جدید شروع شود.

مجید غلام‌پور با بیا اینکه احداث جاده گراش_ چک چک_ لامرد به اعتبارات ملی نیاز دارد، افزود: یکی از مسیرهای استراتژیک برای شهرستان، بخش‌ها و روستاهای تابعه محور گراش_ چک چک تا سه راهی ارد است که کار آن آغاز شده و بودجه ای که برای ساخت این طرح اعلام شده بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان است و در حال حاظر با پیگیری های نماینده اعتباراتی برای این پروژه در نظر گرفته شده است که امیداوریم با جذب آن این طرح با پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه ای همراه شود.

وی با بیان اینکه دولت مصمم به حل مشکلات مردم است، خاطر نشان ساخت: به‌رغم شرایط دشوار ناشی از تحریم‌های ظالمانه و بیماری کرونا، تلاش می‌شود تا فعالیت‌های عمرانی و خدماتی در شهرستان با رونق خوبی همراه باشد.

رئیس شورای اداری شهرستان گراش با تشریح اقدامات صورت گرفته در بخش ارد، گفت: با رایزنی که در سطح استان و شورای تامین انجام گرفته است امیدواریم به زودی شاهد ارتقاء پاسگاه انتظامی به مرکز فرماندهی انتظامی بخش در ارد باشیم.

مجید غلام‌پور با اشاره به ظرفیت های موجود در بخش ارد از بخشدار جدید خواست خدمت بی‌منت به مردم انقلابی و همیشه درصحنه ارد را سرلوحه کار خود قرار دهد و با تعامل و همدلی با امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه مدیریتی بخش و شهرستان و استفاده از نظرات نخبگان و دلسوزان جامعه گام بردارد.

وی بر تکریم ارباب رجوع و پیگیری مسائل و مشکلات مردم و پاسخگویی به آنها تاکید کرد و افزود: تکریم ارباب رجوع یکی از بارزترین مصادیق رعایت حقوق شهروندی در سیستم اداری است و دستگاه های اجرایی ملزم به تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی امور هستند.

فرماندار گراش گفت: طی یکسال گذشته که بخشداری با سرپرستی اداره می‌شد با وجود مشکلات و شرایط سخت مقابله با کرونا و تحریم‌ها مواجه بودیم که با تلاش و همدلی بین مدیران بخش و شهرستان و مشارکت خوب مردم توانستیم مشکلات را مدیریت و بخشی از آنها را مرتفع کنیم.

وی در ادامه ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم افزود: شهروندان نسبت به دریافت واکسن در مراحل سه گانه آن اقدام کنند تا به زودی شاهد ریشه کن شدن این بیماری باشیم.

در پایان این مراسم حسین عبداله زاده متولد ۵۸ شهر وراوی شهرستان مهر با مدرک کارشناس ارشد مطالعات منطقه ای با هفت سال سابقه در بخشداری وراوی به عنوان اولین بخشدار دولت سیزدهم در بخش ارد معرفی شد.

همچنین طی این مراسم منزل مسکونی بخشدار به همت خیرین و اعضای شورای اسلامی شهر ارد با اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=6909

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: