مراکز سلامت گراش به عهده‌ی دو گراشی

«بدریه قدسی» به عنوان "سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت محمد رسول الله(ص)"و «زینب فولادی پور» به عنوان"سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت حضرت ابوالفضل(ع)" منصوب شدند.

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی گراش، مهندس علیرضا مساح معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی گراش در احکامی جداگانه «بدریه قدسی» به عنوان “سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت محمدرسول الله(ص)”و «زینب فولادی پور» به عنوان”سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت حضرت ابوالفضل (ع)” منصوب کردند.

در احکامی که از سوی معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی گراش صادر شده است آمده است:
نظر به مراتب تعهد، شایستگی سرکار عالی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان “سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت حضرت ابوالفضل (ص)” تعیین می گردید تا با استعانت از الطاف الهی و حسن تدبیر در انجام امور محوله برابر ضوابط قانونی و شرعی انجام وظیفه نمایید. توفیق روز افزون شما از خداوند منان آرزومندیم.
«زینب فولادی پور» دارای مدرک کارشناسی مامایی بوده که به مدت ۴ سال در زایشگاه بیمارستان امیدوار اوز و بمدت ۴ سال در پست های مختلفی در مجموعه دانشکده علوم پزشکی گراش خدمت کرده اند که اکنون به عنوان مامای مرکز خدمات جامع سلامت حضرت ابوالفضل(ع) گراش مشغول به خدمت بوده که با حفظ سمت به سرپرستی این مرکز در آمدند.
«بدریه قدسی» نیز دارای مدرک کارشناسی مامایی بوده که به مدت ۹ سال در پست های مختلفی در مجموعه علوم پزشکی گراش خدمت کرده اند و در حال حاضر نیز به عنوان مامای مرکز خدمات جامع سلامت محمد رسول الله (ص) گراش مشغول به خدمت بوده و هم اکنون با حفظ سمت به سرپرستی این مرکز در آمدند.
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=10050

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: