ساخت یک مجتمع در گراش برای سکونت همراهان بیمار

کلنگ همرا‌ه‌سرای بیماران در شهرستان گراش با زیربنای هزار متر و هزینه‌ی یک میلیارد و 300 میلیون تومان به زمین زده شد.

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش، کلنگ همراه‌سرای بیماران با حضور فرماندار، شهردار، رییس و مسوولین علوم پزشکی، اعضاء شورای شهر و معتمدین شهرستان، امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت به زمین زده شد. این مجتمع در زمین پشت بازار مرکزی ساخته می‌شود.

دکتر احمد عبدالهی، رییس دانشکده علوم پزشکی گراش، در این مراسم گفت: ساخت این همراه‌سرا که به همت بانی خیر جناب حاج رضا فدایی در گراش ساخته می‌شود کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است و یکی از اساسی‌ترین نیاز این شهرستان است که بحمدالله محقق می‌شود.

دکتر سیدجواد محقق، معاون توسعه و مدیریت منابع علوم پزشکی گراش، نیز ضمن تقدیر از همت بلند بانی خیر گفت: با توجه به مراجعه بسیاری از مردم از استان‌ها و شهرستان‌های هم‌جوار به بیمارستان گراش، ساخت همراه‌سرای بیماران یک ضرورت بود که امروز به همت بانی خیر بزرگوار با ساخت این همراه‌سرا مشکلات همراهان بیمار در شهرستان حل خواهد شد.

اصغر فرودی، فرماندار و حاج رضا فدایی،  بانی خیر همراه‌سرای بیمار

دکتر محقق در ادامه گفت: این همراه‌سرا در زمینی به مساحت و زیر بنای هزار متر مربع در دو طبقه ساخته خواهد شد.

وی افزود: برای ساخت این پروژه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برآورد هزینه شده است که تمامی هزینه‌ها توسط بانی خیر جناب حاج رضا فدایی تامین خواهد شد.

اصغر فرودی، فرماندار گراش، نیز در مراسم کلنگ‌زنی همراه‌سرای بیماران گفت: آمارها نشان می‌دهد سالانه بیش از صدهزار نفر به بیمارستان گراش مراجعه می‌کنند، در حالی که جمعیت شهرستان ۵۴ هزار نفر است و این نشان می‌دهد بیمارستان گراش از استان‌ها و شهرستان‌های هم‌جوار نیز بیمار می‌پذیرد. قطعا با پیشرفت‌های قسمت‌های مهم درمانی بیمارستان، تعداد مراجعان روز به روز بیشتر نیز خواهد شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=818

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: