هلال‌احمر‌ی‌ها به پیشواز نوروز رفتند

محمد شکاری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گراش از آمادگی صددرصدی نیروهای عملیاتی و تجهیزات امدادی این جمعیت خبر داد. ۴۵ نفر از داوطلبین و پرسنل در کلاس‌های آموزشی هلال‌احمر حضور داشتند

به گزارش پندری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان گراش محمد شکاری، رئیس این جمعیت گفت: امدادگران و نجاتگران پرسنل و داوطلب شهرستان گراش مباحث به روز فوریت‌های درمانی و فوریت‌های تخصصی نجات را فرا گرفتند.
شکاری افزود: در این دوره از کلاس‌ها ۴۵ نفر از داوطلبین و پرسنل حضور داشتند که فراگیران با مباحث جدید فوریت‌های پیش بیمارستانی، مدیریت صحنه حادثه، دستیابی به مصدومین در حوادث مختلف، رهاسازی، تثبیت مصدومین حوادث و انتقال مصدومین، آشنا شدند.

وی اضافه کرد: طرح ملی امدادونجات نوروز ۱۴۰۲ از ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ الی ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ می‌باشد، امسال با این تفاوت که سازمان هواشناسی کشور روز‌های پایانی سال را پربارش اعلام کرده است و با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب، ورزش کوهنوردی رونق می‌گیرد در ایام نوروز همچون در طول سال تیم‌های تخصصی عملیاتی سیلاب و نجات از ارتفاع در کنار تیم‌های جستجو و نجات در حوادث حمل و نقل به صورت آنکال می‌باشند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=11409

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: