آغاز به کار سیزدهمین جشنواره فیلم عمار در گراش

اولین جلسه ستاد مرکزی سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار گراش کار خود را با معرفی فرزاد رجاییان، از فعالان فرهنگی شهر، کار خود را آغاز‌ کرد.

به‌ گزارش پندری، جشنواره مردمی فیلم عمار در گراش پس از دو سال وقفه به دلیل شرایط کرونایی، بار دیگر شروع به کار کرده است. اولین جلسه امسال، یک بهمن‌ ۱۴۰۱ برگزار شد.

فرزاد رجاییان، دبیر این جشنواره در گراش درباره برنامه‌های امسال این جشنواره می‌گوید: «در اولین جلسه ستاد سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار بنا شد تا با همکاری دوستان و علاقه‌مندان این عرصه با برنامه‌های متفاوت‌تر و با قوت بیشتری این جشنواره را در گراش آغاز کنیم.»

دبیر جشنواره فیلم عمار در گراش می‌گوید: «همانند سال‌ها گذشته، اکران‌های مردمی به عنوان بخش مهمی از جشنواره در نظر گرفته شده است که پس از تکمیل آرشیو فیلم‌های دریافتی، آن را در اختیار مردم قرار خواهیم داد تا خود مردم اکران‌های مختلفی را در مدارس، مساجد، پایگاه‌ها و حتی جمع‌های خانوادگی انجام دهند.»

رجاییان به اختتامیه این جشنواره هم اشاره می‌کند و می‌گوید: «اختتامیه این جشنواره را به همراه جشن انقلاب، ۲۱ بهمن‌ماه در سالن اجتماعات شیخ‌احمد انصاری با آیتم‌های متنوع برگزار خواهیم کرد. گرچه ما اختتامیه را برگزار می‌کنیم، اما اکران‌ها بعد از اختتامیه هم ادامه خواهد داشت.»

دبیر سیزدهمین جشنواره فیلم عمار در گراش در پایان گفت گفت: «جشنواره مردمی فیلم عمار یک جشنواره فیلم و مستند است که دی و بهمن‌ماه هر سال در ایران برگزار می‌شود. مرحوم نادر طالب‌زاده بنیان‌گذار این جشنواره است.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=10822

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: