انتخابات انجمن شعر چشمه گراش؛
بهمنی دبیر شد، سیاح جانشین

انتخابات پنجمین سال فعالیت انجمن شعر چشمه، ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ با حضور فتحی، رئیس ارشاد و اعضا در سینما فرهنگ گراش برگزار شد. معصومه بهمنی به عنوان دبیر و راضیه سیاح، جانشین دبیر انتخاب شدند.

به گزارش پندری، سجاد فتحی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان گراش در بخشی از صحبت‌های خود پیش از انتخابات گفت: «قرار بود انتخابات زودتر برگزار شود که به دلایلی برگزار نشد. امشب با انتخاب اعضای حاضر دبیر اجرایی یک سال آینده انجمن معرفی خواهد شد.»

رئیس اداره ارشاد گفت: «از زحمات و فعالیت‌های مصطفی کارگر، شاعر و دبیر پیشین این انجمن هم تقدیر و تشکر می‌کنیم که در این سال‌ها برای انجمن و شعر زحمت کشیدند.»

برای دبیری انجمن شعر چشمه گراش مصعومه بهمنی، اسداله هرمی، ابراهیم جولافیان و راضیه سیاح نامزد شدند. بعد از برگزاری انتخابات معصومه بهمنی با ۱۱ رای، به عنوان دبیر سال ۱۴۰۲ انجمن شعر چشمه معرفی شد‌. سیاح نیز به عنوان جانشین بهمنی فعالیت خواهد کرد.

دبیر جدید انجمن شعر چشمه گراش هم‌اکنون مدیر کانون فرهنگی تربیتی حضرت معصومه(س) آموزش و پرورش گراش است. راضیه سیاح هم دانشجومعلم است و از سال تحصیلی جدید وارد مدرسه خواهد شد.

بعد از انتخابات، از طرف اداره فرهنگ و ارشاد با لوح سپاس از فعالیت‌های مصطفی کارگر، دبیر پیشین انجمن شعر چشمه تقدیر شد.

در پایان جلسه، مهدی پورغفور، ابراهیم جولافیان، مصطفی کارگر و معصومه بهمنی به مناسبت روز بزرگداشت نظامی، اشعاری را قرائت کردند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=11405

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: