رئیس سابق دانشگاه فسا، معاون دانشکده گراش شد

تحول در هیات رئیسه دانشکده علوم پزشکی گراش به معاونت درمان رسید و دکتر علی‎اصغر خالقی، رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی فسا جانشین دکتر محقق در معاونت درمان دانشکده شد. محقق هم رئیس مرکز سیاستگذاری و برنامه‌ریزی دانشکده شد.

به گزارش پندری، دکتر عبدالهی، رئیس دانشکده علوم پزشکی گراش، پس از ابقا در این پست، دست به تحول در هیات رئیسه‌ی دانشکده زده و پس از تغییر معاون توسعه، حالا معاون درمان را نیز تغییر داده است.
روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی گراش این خبر را امروز ۲۰ دی ۱۴۰۰ منتشر کرده و گفته دکتر عبدالهی، رئیس دانشکده، خالقی را به عنوان سرپرست منصوب کرده است. وی ریاست بیمارستان دکتر شریعتی فسا، مسئولیت معاونت درمان و معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی فسا و ریاست دانشگاه علوم پزشکی فسا به مدت ۴ سال را در کارنامه دارد.

پیش از این و از سال ۹۷ تا کنون معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی گراش بر عهده دکتر سیدجواد محقق بود. حالا محقق با حکم عبدالهی، به عنوان رئیس مرکز سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و مشاور رئیس در امور برنامه‌ریزی دانشکده علوم پزشکی گراش منصوب شده است.

هفته گذشته نیز مهندس جواد یحیایی جانشین دکتر مهدی محسن‌زاده در معاونت توسعه دانشکده شده بود. (در پندری بخوانید)

در حکم خالقی آمده:

نظر به تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گراش» منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود در راستای تحقق برنامه‌ها و اهداف دانشکده، با بهره‌گیری از ابزارهای نوین مدیریتی و جلب مشارکت کلیه مدیران و کارکنان خدوم آن معاونت در انجام اقدامات ذیل اهتمام ورزید:

  • نظارت بر حسن اجرای ضوابط و دستورالعمل‌های حوزه ستادی معاونت درمان درموسسات درمانی تابعه
  • هماهنگی با معاونت آموزشی و بهداشتی در خصوص بیماران سرپایی و بستری مراکز آموزشی و درمانی به گونه‌ای که موجب اختلال و یا کاهش در امر آموزش فراگیران نشود.
  • برنامه‌ریزی در مورد بالا بردن سطح کارایی بیمارستان‌های تابعه و افزایش کیفیت ارائه خدمات و کاهش معلولیت‌ها
  • نظارت بر امور موسسات درمانی تابعه دانشگاه اعم از بیمارستانها و موسسات توانبخشی و مراکز درمانی بخش خصوصی و خیریه
  • ایجاد ظرفیت‌های آموزشی در مراکز درمانی تحت پوشش دانشکده
  • برنامه‌ریزی جهت ارائه آموزش های مستمر به کارکنان در کلیه سطوح
  • به کارگیری گاید لاین‌های درمانی در موسسات درمانی تابعه
  • نظارت و ارزشیابی ضوابط استاندارد بخش‌ها و درمانگاه‌ها

رسیدگی و نظارت مستمر بر اورژانس های بیمارستانها و مراکز آموزشی و درمانی توفیق روز افزون شما را در پیشبرد اهداف دانشکده و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه حضرت باریتعالی خواستارم.

متن حکم محقق بدین شرح است:

جناب آقای دکتر سیدجواد محقق

با سلام و احترام:

نظر به مراتب شایستگی و تجارب ارزشمند شما، به موجب این ابلاغ شما را به سمت “رئیس مرکز سیاستگذاری،  برنامه ریزی و مشاور رئیس در امور برنامه ریزی دانشکده علوم پزشکی گراش” منصوب می نمایم. امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از رهنمود ها و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و با نگاه ارتقاء مجموعه دانشکده و پیشبرد اهداف عالی و کلان بهداشت و درمان، در انجام وظایف محوله موفق باشید.

 

دکتر احمد عبدالهی در گفتگو با روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی درباره برنامه های آتی دانشکده علوم پزشکی و تشکیل مرکز سیاستگذاری علوم پزشکی گفت:

با توجه به اینکه دانشکده علوم پزشکی گراش در برنامه های  آینده خود در حال سیاستگذاری های کلان است لذا تشکیل این مرکز بسیار مهم است. وی افزود: با توجه به توانمندی ها و تجارب و تخصص جناب آقای دکتر محقق برای پیشبرد اهداف بلند مدت و کلان، ایشان را به ریاست مرکز و مشاور خود در امور برنامه ریزی دانشکده منصوب کردم تا بتوانیم با همکاری و تعامل تمامی واحدها دانشکده و صاحب نظران، گام های خوبی برای تحقق اهدافمان برداریم و قطعا مسیر روشنی را پیش بینی می کنیم.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=6315

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: