‘رویش’ مرکز مشاوره در آموزش و پرورش گراش

هسته مشاوره آموزش و پرورش شهرستان گراش به «مرکز» مشاوره رویش ارتقا پیدا کرد. «اختصاص ساعت‌های مشاوره» و «فعالیت در دو شیفت صبح و بعد از ظهر» و «فعالیت‌های تخصصی مشاوره» از جمله مزایای مرکز است. محمدصادق نوروزی به عنوان سرپرست مرکز مشاوره «رویش» معرفی شده است.

۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ مسئول هسته مشاوره آموزش و پرورش شهرستان گراش ارتقای هسته به «مرکز» را یکی از اهداف خود در سال تحصیلی جدید عنوان کرد. هدفی که الآن به ثمر نشسته است. مرکز مشاوره «رویش» زیرنظر آموزش و پرورش شهرستان گراش فعالیت خود را آغاز کرده است.

مشاوره و کارشناس پیشگیری از آسیب‌‌های اجتماعی از زیرمجموعه‌های معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی است. مهرداد بدیع‌زادگان، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آ.پ گراش در گفت‌وگو با روابط عمومی گفت: «با توجه به آمار دانش‌آموزی و ظرفیت نیروی انسانی و با پیگیری‌های انجام شده، توانستیم هسته مشاوره را به مرکز ارتقا دهیم تا بتوانیم فعالیت‌های مشاوره‌ای را گسترده‌تر و تخصصی‌تر از قبل انجام دهیم.»

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی گفت: «با اخذ مجوز، ما باید فعالیت‌های مشاوره‌ای خود را به صورت مستقل در ساختمانی جدا ادامه دهیم. البته این جدا از کارشناس مشاوره و پیشگیری از آسیب‌‌های اجتماعی است که در خود اداره مستقر است.»

بدیع‌زادگان گفت: «با شناخت و تخصصی که آقای نوروزی دارند، فعلا سرپرستی مرکز مشاوره را عهده‌دار خواهند بود.»

محمدصادق نوروزی سرپرست مرکز مشاوره رویش آ.پ گراش گفت: «فعالیت‌های مرکز مختص صبح نیست. این مرکز می‌تواند فعالیت‌های مشاوره‌ای خود را در دو شیفت صبح‌وعصر نیز برگزار کند. البته جدا از مدیر، ساعاتی اختصاص نیز به مرکز تعلق گرفته است که مشاوران ما با حضور در مرکز خدمات تخصصی مشاوره‌ای را ارائه می‌دهند.»

سرپرست مرکز در ادامه گفت: «ما با استفاده از ظرفیت‌های مرکز، می‌توانیم خدمات مشاوره‌ای را به صورت تخصصی‌تر انجام بدهیم.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=12748

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: