دزدان تجهیزات مخابراتیِ زینل‌آباد در دام بسیجی‌ها

تیم گشتی بسیج و نیروهای امنیتی سپاه و بسیج آنتن‌های تجهیزات مخابراتی در روستای زینل‌آباد کشف و یک نفر را دستگیر کردند. فرمانده سپاه گراش گفته: امروز سپاه و بسیج با همکاری مردم با اجرای گشت‌های رضویون به افزایش امنیت محله‌ها کمک می‌کند.

به گزارش پندری و به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش، سرهنگ دوم پاسدار وحید ستاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش، با اشاره به نقش گشت های رضویون بسیج در مقابله با ناامنی‌ها و سرقت‌ها اشاره کرد و افزود: حین گشت‌زنی نیروهای بسیج در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه سواری مشکوک شدند و طی اخبار واصله مبنی بر سرقت آنتن‌های تجهیزات مخابراتی در روستای زینل‌آباد بخش ارد و اعلام تیم گشتی بسیج، نیروهای امنیتی سپاه و بسیج با هماهنگی مراجع قضایی به محل مذکور اعزام شدند.

وی ادامه داد: مامورین با مشاهده یک دستگاه خودرو که حامل اقلام تجهیزات مخابراتی بوده و دستور ایست و توقف خودرو را صادر و پس از بررسی‌های لازم در یکی از محلات بخش ارد، خودرو بدون سرنشین رها شده و راننده اقدام به فرار از صحنه می‌نماید.

گفتنی است در این زمینه یک نفر دستگیر و پرونده مقدماتی تشکیل و اقلام سرقتی و خودرو جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیربط ارجاع داده شد.

سرهنگ ستاری با بیان اینکه در طول انقلاب مسیرهای سختی را پشت سرگذاشته‌ایم، ادامه داد: امروز سپاه و بسیج با همکاری مردم با اجرای گشت های رضویون بسیج به افزایش امنیت محله‌ها، کاهش آسیب‌ها و معضلات کمک بسزایی می‌شود.

ستاری با بیان اینکه امروز با ورود گشت‌های رضویون بسیج، امنیت بیشتر به محلات می‌آید و در بحث امنیت محلات نقش جدیدی برای نیروهای داوطلب بسیج مردمی تعریف شده است، گفت: از اعتماد بی‌جا به افراد مشکوک جدا خودداری کرده و هر گونه موارد در این خصوص را با گشت‌های پایگاه بسیج در میان بگذارند.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=6064

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: