عزاداری فاطمیه، شروعی دوباره بر رفاقت دیرینه‌ی لار و گراش

شب گذشته، 14 دی 1400، جمعی از مسئولانِ لارستان و تعدادی از معتمدانِ مردمی شهر لار در قالب هیئتی در مراسم ایام فاطمیه(س) در شهر گراش شرکت کردند. امشب نیز گروهی از گراش، در عزاداری ایام فاطمیه لار حضور پیدا می‌کنند.

این خبر را روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان منتشر کرده و گفته حجه‌الاسلام موسوی خرم امام جمعه لار به همراه داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، علی پیروز بخشدار مرکزی، شهرداران لار و خور و جمعی از مسئولین، خیرین و معتمدین محلی شهر لار در مراسم فاطمیه(س) در حسینیه چهارده معصوم شهر گراش حضور یافتند.

در حاشیه این مراسم فرماندار ویژه لارستان در سخنانی ضمن تسلیت ایام فاطمیه(س) گفت: علی‌رغم اینکه نماینده مردم و مسئولان منطقه در روزهای اخیر درگیر سیلاب بوده و برنامه فشرده‌ای را داشتیم، اما بر خود فرض دانستیم که در این مراسم معنوی، وحدت مثال‌زدنی دو شهرستان تحت لوای اهل بیت(س) را نشان دهیم.

دهقان ادامه داد: مردم منطقه در سیلاب اخیر نشان دادند که فارغ از مرزهای سیاسی، دلبسته و دلنگران یکدیگرند و امیدواریم با همدلی مسئولان استانی و کشوری که در سه روز اخیر به منطقه آمده اند، مشکلات ناشی از سیلاب مرتفع و ضرر و زیان مردم جبران گردد.

دهقان در گفت‌وگو با آفتاب لارستان گفته: در روزهای آینده با مردم «خنج» و «اوز» نیز دیدار خواهیم کرد. شهرستان‌ها در سایه وحدت و همدلی پیشرفت می‌کنند.

گفتنی است به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلسه هم اندیشی ائمه جمعه شهرستان های لارستان، گراش و بخش های بیرم، بنارویه و ارد به ریاست حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان و با حضور داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، در دفتر امام جمعه لارستان برگزار شد. این جلسه دهم دی‌ماه ۱۴۰۰ برگزار شده بود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=6213

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: