حسین‌زاده در جمع موتورسواران: جهت حفظ پروتکل‌ها، موتورهای سنگین غیرقانونی ثبت شوند

موتورسواران گراش عصر روز جمعه ١٢ دی‌ماه، در پیست موتورسواری مهاجر با حضور نماینده مردم، مهندس حسین‌زاده، گردهم آمدند.

 

به گزارش پندری به نقل از پایگاه اطلاع‌‌رسانی نماینده مردم؛ جمعه ۱۲ دی ماه ۱۳۹۹، مهندس حسین حسین‌زاده نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز با حضور در بین موتور سواران منطقه در پیست موتورسواری بیضایی(مهاجر) که با هماهنگی اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش و هیات اتومبیلرانی و موتورسواری گراش صورت گرفته بود، در جریان مسائل و مشکلات این ورزش قرار گرفت.

مهندس حسین حسین‌زاده در ابتدای سخنان خود به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی با اشاره به رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های ایشان در سال‌های دفاع مقدس و در دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) یاد همه شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و دفاع از حرم را گرامی داشتند.

نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز با بیان اینکه رشته موتورسواری از جمله رشته‌های پرطرفدار خصوصاً در منطقه جنوب فارس به شمار می‌رود اما کمتر به آن توجه و به مشکلات و چالش‌های آن پرداخته شده است اظهار داشت: فعالیت‌های شما را خصوصاً در روزهای جمعه رصد می‌کنم، از خیرین بزرگوار و حامیان این ورزش کمال تشکر و قدردانی را دارم که چنین بستری مهیا شده تا علاقه‌مندان به این ورزش در مکانی امن و مطابق با استاندارد‌های لازم تمرین و فعالیت کنند.

وی افزود: امروزه منطقه‌ی ما به قطب موتور سنگین استان فارس و بلکه کشور تبدیل شده است؛ این منطقه دارای افتخارآفرینانی با مدال‌های کشوری و استانی است، بایستی از این ظرفیت نهایت استفاده را داشته باشیم.

مهندس حسین‌زاده همچنین رعایت کامل نکات ایمنی در جهت حفظ سلامت موتورسواران را از جمله اقدامات ضروری دانست و خطاب به علاقه‌مندان این ورزش تاکید کرد: ورزش موتورسواری در کنار هیجانات بالای خود، از ورزش‌های پر خطر محسوب می‌شود. سلامت جوانان و ورزشکاران از هر چیزی مهم‌تر است. عزیزان حادثه خبر نمی‌دهد؛ هربار که در پیست حضور پیدا می‌کنید خانواده‌‌ها نگران شما هستند. نکات ایمنی را حتما سر لوحه کار خود قرار دهید تا ان شاءالله شاهد اتفاقات ناگواری نباشیم.

مهندس حسین‌زاده در پایان سخنان خود با بیان اینکه بر اساس آمار‌های موجود بیش از ۳۰۰ موتور سنگین در شهرستان گراش وجود دارد که بصورت غیرقانونی مورد استفاده قرار می‌گیرد افزود: ضروری است که به جهت حفظ پروتوکل‌های قانونی موتورها ثبت شوند و از فضای پیست استفاده کنند. ما نیز تلاش می‌کنیم تا بتوانیم چالش‌ها و مشکلات موجود را با همراهی و همکاری مسئولین برطرف کنیم.

همچنین مهندس حسین‌زاده در حاشیه این گردهمایی با پوشیدن لباس موتورسواری با موتور کراس از پیست موتورسواری بیضایی(مهاجر) بازدید میدانی بعمل آورد.

 

عکس‌های محمد نجاتی، عکاس پندری، را از این گردهمایی ببینید:

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=1959

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: