شنا در برکه جان جوان گراشی را گرفت

جوان ۱۸ ساله‌ای که برای شنا و «آجی پَنگی» به همراه دوستان خود به یک آب‌انبار رفته بود، جان خود را از دست داد. جوان غرق‌شده احمدرضا شمسی فرزند مهدی است.

به گزارش پندری، با اعلام حادثه‌ در ساعت ۷:۱۰ دقیقه جمعه ۲۴ اردیبهشت از مرکز کنترل عملیات اورژانس ۱۱۵ گراش مبنی بر غرق‌شدن جوان ۱۸ ساله در یکی آب‌انبارهای حاشیه شهر در پشت نمایندگی ایران‌خودرو، سریعا یک تیم امدادو نجات با تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام شد.

پس از جست‌وجو با همکاری عوامل آتش‌نشانی گراش، پیکر بی‌جان این جوان از آب بیرون کشیده شد.

هفت‌برکه به نقل از یکی از دوستان وی نوشته: ۷ نفر از دوستان برای آجی پنگی به این برکه رفته بودیم و کنار آن هم آتش کردیم. هنوز آفتاب نزده بود و بچه‌ها به ترتیب می‌پریدند اما احمدرضا که پرید بالا نیامد.

دوستان احمدرضا ابتدا تصور کرده بودند که این شوخی است اما با طولانی شدن زمان، چند نفر از جوان‌ها به دنبال دوست خود به درون برکه می‌روند اما موفق به پیدا کردن و نجات او نمی‌شوند. تنها بعد از آن است که با تماس با ۱۱۵ نیروهای امدادی به محل اعزام می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی هلال احمر گراش، علی‌رغم تلاش‌های عوامل اورژانس ۱۱۵ و دیگر عوامل امدادی حاظر در صحنه، احیای این جوان فایده‌ای نداشت.

محمدشکاری مسول عملیات جمعیت هلال احمر در توصیه‌ برای پیشگیری از این حوادث گفت: «خانواده‌ها بر رفت‌وآمد فرزندان خود به ویژه در شب‌های تعطیل نظارت کامل داشته باشند. افراد حاضر در محل هم در زمان حادثه به سرعت با هلال‌احمر ۰۷۱۵۲۴۴۰۱۱۵ یا اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرند.»

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=3172

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: