اتمام عملیات بازسازی پل بلوار شهدا تا پنج ماه دیگر

روابط عمومی شهرداری: عملیات بازسازی بلوار شهدا در باند شمالی دو ماه طول می‌کشد، دو ماه هم باند جنوبی زمان می‌برد. سرجمع این پروژه پنج ماه زمان می‌برد.

پندری: روابط عمومی شهرداری گراش صبح ۱۲ اردیبهشت‌ماه، از انسداد باند شمالی بلوار شهدا، حدفاصل اداره آبفا تا بازارچه مرکزی به علت تعمیرات کانال عرضی خبر داد. گفت‌وگوی پندری با حسن‌زاده، روابط عمومی شهرداری، نشان از این دارد که بلوار شهدا تا پنج ماه دیگر نیز این وضعیت را خواهد داشت.

حسن‌زاده، مسئول روابط عمومی شهرداری گراش علت تخریب و تعمیر پل را این‌گونه مطرح می‌کند: «اکثر میل‌گردهای زیر پل کامل رطوبت دیده، نازک، پوسیده و ضعیف شده بود و به تبع آن امکان ریزش پل وجود داشت. این پروژه به خط لوله‌ی آب ارتباطی ندارد.»

او در خصوص زمان بازسازی پل هم می‌گوید: «باند شمالی دو ماه طول می‌کشد، دو ماه هم باند جنوبی زمان می‌برد. سرجمع انتظار می رود این پروژه پنج ماه زمان می‌برد.»

تعمیر باند شمالی بلوار شهدا، صدای اعتراض کاسبان بازار مرکزی را در آورده است. آن‌ها این اعتراض را به شهرداری رسانده‌اند اما می‌گویند جوابی نشنیده‌اند. به نظر می‌رسد حداقل تا ۱۲ تیرماه (۲ ماه بعد از شروع عملیات)، این وضعیت برای بازار مرکزی ادامه داشته باشد.

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=3220

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: