کِل؛ جشنواره‌ای برای هنرجویان موسیقی

نخستین جشنواره موسیقی هنرجویان آموزشگاه آزاد موسیقی رایگان، با عنوان «کِل» شب گذشته، 26 خرداد 1401 در سینما فرهنگ گراش برگزار شد. فردا شب، آخرین شب اجرای هنرجویان موسیقی خواهد بود.

راضیه غلامی، دبیر اجرایی این جشنواره در گفت‌وگو با پندری گفت: «هدف از برگزاری این جشنواره، تزریق حس شادی به جامعه است. به خصوص در این چند مدت اخیر که توی شهر اتفاق‌های ناگوار و بدی افتاده است. »

دبیر اجرایی این جشنواره درباره‌ی استقبال شب اول گفت: «استقبال شب اول به شدت زیاد و خوب بود. همه‌ی صندلی‌های سینما پر شده بود. حتی صندلی‌های اضافی ردیف جلو و بین صندلی‌های خود سینما هم پر شده بود. به جز چهار اجرا که استقبال زیادی شده بود، اجرای تکراری نخواهیم داشت.»

غلامی در ادامه گفت: «در این جشنواره سبک‌های سنتی و پاپ، به صورت تک‌نواری، دونوازی، هم‌نوازی و گروه‌نوازی در گروه‌های سنی مختلف اجرا می‌شود. و هنرجویان با سازهای تار، تنبک، سنتور، ویولون، گیتار پاپ، نی، گیتار کلاسیک، دف، فلوت، هنر خود را به نمایش می‌گذارند. البته این اولین دوره جشنواره است که قبلا خانه فرهنگ برگزار می‌کرده است.»

مهدی آیینه‌افروز، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش و عباس امانی، رئیس انجمن موسیقی گراش، سخنران‌های شب اول این جشنواره بودند.

فروش بلیط در سینما فرهنگ گراش: هزینه ۳۰ هزار تومان

گزارش تصویری مسعود فتوحی از این اجرای شب اول این جشنواره را ببینید:

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=8826

۱ نظر

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: