پایان رقابت پینگ‌پنگ‌بازان رده سنی هوپس کشور در گراش

مسابقات تنیس روی میز، رده سنی هوپس با حضور ۶۶ بازیکن از ۱۸ استان کشور از ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه در سالن بانو حاجیه رضوی شهرستان گراش برگزار گردید. بازیکنان برتر این رقابت‌ها، از جمله دو بازیکن گراشی، امیرعلی یحیایی و محمدسبحان یحیایی به اردوی انتخابی تیم ملی هوپس راه پیدا کردند.

این مسابقت، از ساعت ۹ صبح چهارشنبه، ۱۳ بهمن ۱۴۰۰، در سالن تنیس روی میز بانوحاجیه رضوی شهرستان گراش آغاز شد. نتایج و رده‌بندی مسابقات هوپس تور ایرانی به میزبانی گراش فارس به شرح زیر است.

نفر اول:
فراز شکیبا (آذربایجان شرقی)

نفر دوم:
احسان شریعتی (فارس)

سوم مشترک:
محمد پرهام گلستانی (خراسان رضوی)
مبین امیری (اصفهان)

نفر پنجم:
امیرعلی یحیایی (فارس)

نفر ششم:
عرشیا لرستانی ( تهران)

نفر هفتم:
سبحان یحیایی (فارس)

نفر هشتم:
رامین شاه‌علی (فارس)

مهدی یحیایی، رئیس هیات تنیس روی میز گراش، در گفت‌وگو با پندری درباره اهمیت برگزاری این رویداد ورزشی در گراش گفت: «مسابقات قهرمانی که برگزار می‌شود تعداد شرکت کنندگان زیاد هشتند. ما ۶۶ نفر شرکت‌کننده داشتیم و استقبال خوب بود. البته یک سری هزینه‌ها مثل تأمین خوابگاه و مسائل دیگر با میزبان است. تعدادی از استان‌های دیگر هم متقاضی برگزاری این مسابقات بودند. اما ما هم به پیشنهاد مربیان و تعداد بازیکنان رده هوپس، از چند ماه پیش درخواست میزبانی داده بودیم. با فدراسیون مکاتبه کردیم و با میزبانی ما موافقت شد. البته این نکته هم لازم به ذکر است که هیات پینگ‌پنگ گراش، در سال‌های گذشته، بعد از شیراز، هیات برتر استان فارس است.»

یحیایی در ادامه گفت: «این میزبانی برای بازیکنان خودمان خیلی خوب بود. چون بچه‌ها در سالن خودمان تمرین کردند و احتمال مقام‌آوری آن‌ها بیشتر است. تشکر می‌کنیم از دانشکده علوم پزشکی و دکتر عبدالهی که خوابگاه دانشکده را در اختیار قرار دادند. مجمع‌القرآن کمک‌حال ما بود. اسپانسرها حمایت کردند. دکتر دانشور خیلی پای کار بود که واقعا تشکر می‌کنیم. گرچه ما به فرمانداری هم نامه نوشتیم اما نه جلسه‌ای گرفتند و نه در مسابقات حضور پیدا کردند.»

رئیس هیات تنیس روی میز گراش توقعی هم از مسئولین دارد و گفت: «یک توقعی که از مسئولین داریم این است که سالن ما همه‌چیزش کامل است، اما یک مورد کمبود داریم و آن هم سکوی تماشاگران است. این کار هزینه‌بر است، و ۲۰۰-۳۰۰ میلیون هزینه دارد. من با مسئول دفتر نماینده هم صحبت کردم. این کار در این سالن انجام شود یک کار ماندگار است. مربیان تیم ملی که در گراش حضور داشتند گفتند کف‌پوش و نور سالن پینگ‌پنگ گراش در آکادمی تهران هم وجود ندارد. و گفتند تنها ضعفی که وجود دارد این است که سالن برای این گونه مسابقات کوچک است.»

یحیایی ادامه می‌دهد: «الآن می‌بینید که در ۳۲ نفر، ۳ بازیکن داشتیم. یک چهارم این هشت نفرِ برتر از گراش بودند که انتظار داریم حمایت کنند و ادامه‌دار باشد. به عنوان مثال اردوی تیم ملی را ما می‌توانیم میزبانی کنیم. گفتند اگر اسپانسر باشد که غذا و خوابگاه را تأمین کند، ما می‌توانیم اردوی تیم ملی را در گراش برگزار کنیم.»

عبدالهادی موغلی، حمیدرضا موغلی و حمیدرضا جعفری مربیگری بازیکنان استان فارس را بر عهده داشتند. ابوالفضل دیباچی نیز به عنوان داور در این رقابت‌ها حضور داشت.

در پایان رقابت‌ها از طرف رستوران و کبابی حاتم و دورا دیت، به عنوان اسپانسر مسابقات، هدایایی به داوران، مربیان و بازیکنان اهدا شد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on print

لینک کوتاه خبر:

https://pandari.ir/?p=6654

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: